"רונאלדו מקצוען מדהים עם לב גדול, כולם ביובה מבינים את זה"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

חואן קוודראדו התראיין בספרד ודיבר על אקס ריאל מדריד: "הוא כל הזמן רעב לכבוש שערים ולנצח משחקים". וגם: התדמית שדבקה -CR7, המטרות של הביאנקונרי ועל מה הפורטוגלי עובד באימונים?

(גודל טקסט)
חואן קוודראדו, כוכב נבחרת קולומביה ויובנטוס, התראיין היום (שבת) בעיתון "מארקה" הספרדי ודיבר על הצטרפותו של כריסטיאנו רונאלדו, רשמיו הראשונים מהפורטוגלי, התדמית שבדקה בו והמטרות של אלופת איטליה העונה.


רשמיו הראשונים מרונאלדו: "כולם ביובנטוס כבר מבינים איזה מקצוען מדהים הוא. מעבר לכך, הוא בן אדם מיוחד עם לב גדול. כל יום אנחנו לומדים ממנו ומהעובדה שהוא כל הזמן רעב לכבוש שערים ולנצח משחקים".


התדמית שדבקה ברונאלדו: "הוא בן אדם נורמלי, בדיוק כמו שאר השחקנים. זו פריבילגיה ללמוד ממנו ואי אפשר שלא להעריך את הדרך בה הוא מתנהל. הוא בן אדם בדיוק כמו כל אחד אחר, אבל כמובן שהוא שחקן נהדר ואתלט מדהים שהשיג הכל דרך עבודה קשה".


האימונים לצד רונאלדו: "לכולנו יש לוח זמנים מסודר ושעות הגעה שאנחנו צריכים לכבד, אבל הוא תמיד מגיע בזמן ומחלק את העבודה בין מגרש האימונים לחדר הכושר. הוא מרבה לעבוד על סיומת מול השער בסוף האימון". 


 

התחושות שלו בקבוצה: "אני מאושר כאן, זו עיר נוחה והמשפחה שלי התאקלמה מצוין בשנים האחרונות. מה שבכל זאת קשה לנו זה מזג האוויר הקר. התרגלתי, אבל אני יודע שבחודש הבא הולך להיות הרבה יותר גרוע מעכשיו. מבחינה קבוצתית, אנחנו רוצים להילחם על זכייה בכל התארים העונה". 



מאושר בטורינו. קוודראדו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי