סוסיאדד סיבכה את סלטה ויגו. באיטליה, חלוקת נקודות בין קליארי לטורינו

ריאל סוסיאדד
ריאל סוסיאדד | Gettyimages

המשחק שנעל את המחזור ה-13 בסרייה א' לא סיפק את הסחורה והסתיים ב-0:0 משעמם. בספרד: הבאסקים טיפסו למקום השמיני עם 1:2 ביתי, המפסידה רחוקה רק שלוש נקודות מהקו האדום

(גודל טקסט)
המחזור ה-13 בליגה האיטלקית הושלם הערב (שני) ב-0:0 משמים בין קליארי לטורינו. האורחת יצאה לפגרה עם הפסד ביתי 2:1 לפארמה לאחר שישה מחזורים רצופים ללא הפסד וקיוותה להתאושש על חשבון קליארי, שבעצמה במומנטום חיובי ובחמשת המחזורים האחרונים הפסידה רק לאלופה והמוליכה יובנטוס, אבל איומים על השער כמעט שלא נרשמו והשתיים נפרדו בתיקו ללא שערים. 


במחצית הראשונה בעטה כל קבוצה פעם אחת בלבד לשער והרמה לא התעלתה גם במחצית השנייה, כשאנדראה בלוטי מטורינו הגיע למצבים המסוכנים ביותר כשניסיון בעיטה שלו מהאוויר חלף ליד עמוד השער וגם בדקה ה-90 הוא היה קרוב להרעיד את הרשת ונעצר אצל השוער אלסיו קראנגו. גם ניסיונה של טורינו לרענן את השורות ולחזק את החוד עם כניסתו של סימונה זאזא על חשבון רוברטו סוריאנו לא הועילה.


חלוקת הנקודות משמעותה שקליארי נותרה במקום ה-11 עם 18 נקודות, מפגרת בהפרש שערים אחר אטאלנטה ופיורנטינה, ואילו קליארי במקום ה-13 עם 15 נקודות, במרחק ארבע נקודות מבולוניה שמתחת לקו האדום.



90 דקות ששתי הקבוצות לא ירצו לזכור (Gettyimages)


ריאל סוסיאדד – סלטה ויגו 1:2

הבאסקים חיברו ניצחון ליגה שני ברציפות במשחק שנעל את המחזור ה-13 בליגה הספרדית וטיפסו למקום השמיני בטבלה. סלטה ויגו, מנגד, המשיכה את פתיחת העונה האיומה שלה והיא ניצבת במקום ה-15 עם 14 נקודות, שלוש בלבד יותר מהמקום שמוביל בסיום העונה לליגת המשנה. מיקל אויארסבאל כבש את הראשון (37) אחרי טעות קשה בהגנת האורחת, דויד סורוטוסה הקפטן הכפיל בנגיחה מדויקת (47) ומקסי גומס רק צימק (82).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי