"רק חסר אישור של יובנטוס כדי שהטרייד יושלם"

גונסאלו היגוואין
גונסאלו היגוואין | Gettyimages

באיטליה דווח על עסקה מסקרנת במיוחד בינואר, לפיה גונסאלו היגוואין יעבור לצ'לסי ואת הדרך ההפוכה למילאן יעשה אלברו מוראטה. המכשול: הארגנטיני עבר לרוסונרי בהשאלה וכעת נחוצה הסכמתה של אלופת איטליה

(גודל טקסט)

הטרייד המעניין ביותר של החורף נמצא על סף סיכום, כך על פי "Mediaset". גונסאלו היגוואין צפוי לראשונה להגיע לפרמיירליג ולהצטרף לצ'לסי, כשמי שיעשה את הדרך ההפוכה ויחתום במילאן הוא אלברו מוראטה. המכשול? נחוצה הסכמתה של יובנטוס.

לפי הדיוח הערב (שני) באיטליה, הארגנטיני שהושאל מיובנטוס למילאן בקיץ ולא התאקלם בסן סירו, דורש לעזוב כשגם ברוסונרי מעוניינים לרענן את השורות וכבר דווח כי אין להם את הכסף לשלם עבורו לביאנקונרי כדי להשלים את העסקה – כזכור הוא הושאל תמורת 18 מיליון יורו, כשלמילאן אופציה לרכוש אותו עבור 36 מיליון יורו נוספים, אחרת חוזהו עד 2021 יבוטל והוא ישוב אוטומטית ליובנטוס.

כידוע מילאן סובלת מבעיות כלכליות ולאור העובדה שהיגוואין הבקיע במדיה חמישה שערי ליגה בלבד ב-13 הופעות, רק פעם אחת לא השלים 90 דקות וכבר סוגר חודשיים ללא שער, בקבוצה מנסים להיפטר מחוזהו וגם בטורינו מבינים כי לא יזכו למכור אותו בקיץ הקרוב בהתאם לסעיף בעסקת השאלתו, כשגם כך הוא נמכר בשל העלויות הגבוהות של עסקת כריסטיאנו רונאלדו.


היגוואין. יגיע לסטמפורד ברידג' למרות הכל? (Gettyimages)

מי שעשויה לשנות את כל התמונה היא צ'לסי, שמאמנה מאוריציו סארי מעוניין בחלוץ חדש בסגל בשל אכזבתו מאוליבייה ז'ירו ומאלברו מוראטה. בדיווח כאמור נכתב כי הספרדי, שבימיו ביובנטוס הבקיע 15 שערים ובישל 13 נוספים ב-63 הופעות בסרייה A בלבד והעונה בבלוז כבש חמישה שערים ב-14 הופעות בפרמיירליג, מעורר עניין בסן סירו ובחודש שעבר כבר נכתב בארץ המגף על רצונו לשוב לשחק באיטליה. במשחקים האחרונים, גם בעקבות פציעת מוראטה, שוב חזר אדן הזאר לשחק כ-"9 מזויף" ורכישתו מריאל מדריד עבור 80 מיליון יורו רחוקה מלהצדיק את הכסף הגדול ששולם.

כבר בקיץ נכתב שסארי מעוניין לרכוש את היגוואין, אלא שאז העלויות הגבוהות ובעיקר הרצון לתת להזדמנות למוראטה וז'ירו טרפדו את העסקה. כעת, גם לאור העובדה שבסטמפורד ברידג' מבינים כי יובנטוס לא תוכל לדרוש סכומים אותם ביקשה בקיץ, העסקה בהחלט יכולה לצאת לפועל – אבל הביאנקונרי הם שצריכים לתת את הסכמתם למהלך. כעת האפשרויות הן השאלת כל אחד מהחלוצים לחצי עונה בלבד, או שביובנטוס יגיעו להסכמה מול צ'לסי על חוזה ארוך טווח, ואז יהיה מעניין לראות אם מילאן תוכל להגיע לסיכום מול צ'לסי לרכישת מוראטה.


מוראטה. מעוניין לחזור לליגה האיטלקית (Getthyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי