כריסטיאנו רונאלדו נקנס ב-18.8 מיליון יורו בשל העלמת מס

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

הכוכב סגר על עסקת טיעון עם בית המשפט הספרדי, אליו הגיע ללא ליווי משטרתי. אלגרי על הפנדל שהפורטוגלי החמיץ ב-0:3 של יובה: "לא מסתכל על פנדלים כמדד להצלחה או כישלון"

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו חוזר למדריד הבוקר, למשפט על העלמת המס שלו, ונאלץ לעשות זאת בצעידה על רגליו ללא שמירה משטרתית לאחר שהוא סורב ליחס מיוחד משלטונות בית המשפט. לאחר דיון קצר וענייני גזר השופט על הכוכב הפורטוגלי קנס של 18.8 מיליון יורו לאחר שזה הסכים לעסקת טיעון.

אתמול (שני) שיחק כריסטיאנו רונאלדו בניצחון יובנטוס 0:3 על קייבו ורונה, אבל החמיץ בעיטת פנדל ובאיטליה וספרד הדגישו שלא הצליח בשני משחקים להכריע את שוערה בן ה-39 של האחרונה בסרייה A סטפנו סורנטינו. במשחק הראשון בו ניצחה יובה 2:3 התנגש השוער ברונאלדו ששבר את אפו ולאחר מכן צייץ: "הוא שלח לי מסר ואיחל לי החלמה מהירה. תודה רבה אגדה". בטורינו אתמול עצר שוער רקריאטיבו, טורינו ו-א.א.ק לשעבר פנדל של רונאלדו, ובנוסף שער של מריו מנדזוקיץ' בוטל אחרי עבירה של רונאלדו שפגע בברכו בשוער. אם רונאלדו היה כובש, היה עולה לבדו למקום הראשון בטבלת הכובשים עם 15 שערים. כרגע הוא צמוד בפסגה עם דובאן ספאטה ופאביו קוואליירלה, לשלושתם 14. זה היה הפנדל החמישי שנפסק לרונאלדו העונה, כאשר את הארבעה הקודמים הוא כבש.

רונאלדו לאחר החמצת הפנדל אתמול.
רונאלדו לאחר החמצת הפנדל אתמול. "הוא החמיץ גם באימון" (Gettyimages)

מאמן יובה מסימיליאנו אלגרי אמר לאחר המשחק שהוא לקח ללב את ההחמצות: "אני אף פעם לא מסתכל על פנדלים כמדד להצלחה או כישלון, הוא פספס בעיטת 11 מטרים גם באימון הבוקר. זה לא הפנדל הראשון שהוא מחמיץ ויחמיץ בקריירה". לעומת הפורטוגלי, פאולו דיבאלה הצטיין במשחק כששבר את שיא הנגיעות שלו בכדור בסרייה A עם 102. אלגרי אמר עליו: "היה תענוג גדול לראות אותו משחק. אולי הוא קצת מאוכזב מכך שאינו מרבה להבקיע, אבל אם ימשיך כך הוא יכול לסיים עם 10-12 שערים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי