חלון ההעברות: פיונטק יעבור למילאן, היגוואין לצ'לסי ומוראטה לאתלטיקו

גונסאלו היגוואין
גונסאלו היגוואין | Gettyimages

הסאגה הגדולה של החלון הגיעה לסיומה לפי דיווחים באיטליה. וגם: באלוטלי צפוי לחתום במארסיי, דמבה בה עבר לבאשקשהיר

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)
 חלון ההעברות בכדורגל האירופי נפתח לפני מספר ימים ויסתיים בסוף החודש, והתקשורת העולמית כבר רועשת וגועשת בנוגע לעסקאות המתבשלות. ספורט1 מביא לכם את כל הספקולציות החמות, השמועות המרעישות וההחתמות שבדרך.


רשמי
* איסטנבול באשקשהיר החתימה את דמבה בה, חלוץ ניוקאסל לשעבר, ששיחק לאחרונה בשנחאי שנואה הסינית.


✍ Hoş geldin @dembabafoot. pic.twitter.com/eGLl7BF8Lz

— İstanbul Başakşehir (@ibfk2014) 22 בינואר 2019

* הבלם ההולנדי וסלי הודט מסאות'המפטון עבר רשמית לסלטה ויגו בהשאלה עד הקיץ עם אופציה לרכישה. הסיינטס רכשו אותו ב-2017 מלאציו תמורת 17 מיליון יורו.


OFICIAL | El #Celta apuntala su defensa con la calidad y solidez de @wesleyhoedt. Welkom! #BenvidoHoedt

— RC Celta (@RCCelta) 22 בינואר 2019

שמועות
* הסאגה המרכזית של חלון ההעברות הנוכחי הגיעה לסיומה, כשגונסלו היגוואין יעבור לצ'לסי ממילאן, שמצידה תצרף את חלוץ גנואה קשישטוף פיונטק. הגעתו של הארגנטינאי ללונדון תוביל לכך שאלברו מוראטה יצטרף רשמית לאתלטיקו מדריד, כשככל הנראה כל העסקאות ייעשו במתווה של השאלה עם אופציה לרכישה.


* מישי בטשואיי חלוץ צ'לסי, שחזר מהשאלה בוולנסיה, עשוי להיות המחליף של קשישטוף פיונטק בגנואה, כך מדווחים באיטליה. 


* עוד שחקן הקשור לצ'לסי, אקס המועדון ג'ון אובי מיקל, צפוי לעזוב את סין ולחתום במידלסברו מהצ'מפיונשיפ.



בטשואיי. יעבור דווקא לאיטליה? (Gettyimages)


* אחרי מוניר אל חדאדי ומואנס דאבור, סביליה עשויה לצרף בשעות הקרובות את גם את קשרה הקרואטי של נאפולי מרקו רוג.


* אל איתיחד מערב הסעודית רוצה לרכוש את בלמה המרוקאי של יובנטוס, מהדי בנעטיה, כשלפי "טוטוספורט" האיטלקי גם בורוסיה דורטמונד, שאלקה ומילאן רוצות לצרף אותו בהשאלה.


* מריו באלוטלי צפוי לעבור מניס למארסיי, בצרפת טוענים שהעסקה תיחתם ביממה הקרובה, אבל כעת לפי העיתונאי האיטלקי ג'ינלוקה די מארציו הוא הפך למועמד להחליף את קווין פרינס בואטנג שעזב את ססואולו לברצלונה. טוויסט בעלילה ברגע האחרון?


* למרות שבתקשורת הקטלאנית פורסם שפרנקי דה יונג שוקל את הצעות מברצלונה, מנצ'סטר סיטי ופאריס סן ז'רמן, נראה שהוא בחר בסופו של דבר בבירת צרפת, כפי שכבר פורסם בעבר. לפי "מטרו" האנגלי, בסיטי ראו בקשר ההולנדי יורש עתידי לפרננדיניו, אך הודו שהפסידה במירוץ לצירופו לאחר שבפ.ס.ז' הציעו לו שכר כפול מאשר באנגליה.



דה יונג. צ'לסי לא הצליחה להתחרות בפאריס (Gettyimages)


* ז'לסון מרטינז הסכים לעזוב את אתלטיקו מדריד בהשאלה, אבל רוצה לעבור לקבוצה בה יוכל לשחק ומעדיף מועדון בפרמיירליג. לפי "אס", הוא מחזיק בהצעות מאנגליה ומאיטליה.


* חסה רודריגס השייך לפאריס סן ז'רמן עשוי להצטרף לטורינו, לאחר שלמרות שהמאמן תומאס טוכל מעריך את מאמציו של החלוץ הספרדי לחזור לכושר אחרי שלא שיחק תקופה ארוכה, הוא לא נמצא בתוכניות של הגרמני.


* חלוץ טוטנהאם וינסנט יאנסן, שלא שיחק בקבוצה מתחילת העונה מאחר שהוא לא היה בתוכניות של מאוריסיו פוצ'טינו, עשוי לעבור לסין כפי שעשה מוסא דמבלה שחתם בגוונאגז'ו R&F. לפי ה"סאן", טוטנהאם מוכנה לקבל עליו 5 מיליון ליש"ט למרות ששילמה עליו 17 מיליון ליש"ט לאלקמר בקיץ 2016.


* ב"אינדיפנדנט" פורסם על תסבוכת חאמס רודריגס. ארסנל רוצה לצרף את הקשר הקולומביאני בהשאלה עד סוף העונה וכבר יצרה קשר עם ריאל מדריד ממנה הוא מושאל לבאיירן מינכן, אך חמאס רוצה להישאר בבוואריה. במידה שאלופת גרמניה לא תרכוש אותו בסוף העונה, בבירת ספרד ירצו לכלול באותו בעסקה לצירופו של כריסטיאן אריקסן מטוטנהאם.



חאמס. יצטרף לתרנגולים? (Gettyimages)


* ג'אנלוקה די מארציו פרסם שפ.ס.ז' ממשיכה לרדוף אחרי הקשר הברזילאי של נאפולי, אלאן. קבוצתו של קרלו אנצ'לוטי רוצה 50-60 מיליון יורו כדמי ההעברה ועוד בונוסים.


* בעיתון "ל'אקיפ" פורסם שסוכן השחקנים הישראלי פיני זהבי מתווך בעסקה בה הוא מציע לליון למנות את מאמן מונאקו לשעבר לאונרדו ז'רדים במקום המאמן הנוכחי ברונו ז'נסיו. זהבי היה מעורב בהעברת החלוץ מוסא דמבלה מסלטיק לליון והוא מקורב לנביל פקיר, קשר הקבוצה.

* באיטליה פורסם שהיחסים בין ראג'ה נאינגולן לאינטר מתוחים והוא עשוי לעזוב את המועדון כבר בחלון ההעברות הנוכחי או בקיץ הקרוב. 
 
 

* מישל באסטוס בן ה-35 המושאל מלאציו לספורט רסיפה, מועמד לחזק את לבאנטה. הצפרדעים עוקבים גם אחרי פקונדו רונקגליה מגן סלטה ויגו. 

* לפי "קוריירה דלו ספורט", חלוץ בטיס אנטוניו סנאבריה מועמד לעבור לססואולו במקום קווין פרינס בואטנג, הקבוצה הספרדית דורשת על השחקן 20 מיליון יורו. בנוסף לבאלוטלי מועמדים גם פקונדו פריירה מבנפיקה, ג'יאנלוקה קפרארי מסמפדוריה או סימונה זאזה מטורינו. 

* ברצלונה לא תאריך את החוזה של סרג'י סאמפר שמסתיים בקיץ הקרוב. הקשר האחורי בן ה-24 לא רשם אף הופעה בליגה העונה.



ראג'ה נאינגולן. יסיים את דרכו באינטר? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי