צפו בסנסציה האדירה באיטליה: יובנטוס עפה מהגביע בבושת פנים

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

מחזיקת התואר בארבע השנים האחרונות סיימה את דרכה מוקדם מהצפוי אחרי 3:0 משפיל בחוץ לאטאלנטה המרעננת, שנהנתה מעוד צמד של דובאן ספאטה הלוהט. קייליני נפצע, אלגרי הורחק, רונאלדו לא הורגש

(גודל טקסט)

סנסציה אדירה בכדורגל האיטלקי. יובנטוס, מחזיקת הגביע ב-4 השנים האחרונות, הודחה הערב (רביעי) מהמפעל כבר בשלב רבע גמר אחרי הפסד משפיל 3:0 בחוץ לאטאלנטה המרעננת ששוב נהנתה מכושרו האדיר של דובאן ספאטה הלוהט. מסימילאנו אלגרי, שרתח מזעם על השיפוט, הורחק.


זה היה ההפסד הראשון של יובנטוס העונה באיטליה, כאשר בליגה היא מחזיקה במאזן מדהים של 19 ניצחונות ו-2 תוצאות תיקו. בליגת האלופות, אגב, הביאנקונרי כבר נוצחו פעמיים על ידי יאנג בויז השווייצרית ומנצ'סטר יונייטד וכעת מאזן ההפסדים בכל המסגרות עומד על שלושה. אטאלנטה תפגוש בחצי הגמר את פיורנטינה, שהתפוצצה מוקדם יותר על רומא עם 1:7 מהדהד.


יובה, עם כריסטיאנו רונאלדו בהרכב, הציגה יכולת נרפת במהלך המחצית הראשונה ולא בעטה אפילו פעם אחת למסגרת. בדקה ה-28 היא ספגה מכה קשה כשג'ורג'ו קייליני נפצע והוחלף. קאנסלו, שנכנס במקומו, איבד כדור (37) וקסטאן שלח בעיטה חדה לרשת. שתי דקות חלפו ואטאלנטה הכפילה את התוצאה. ספאטה, מי אם לא הוא, הסתובב בצורה נפלאה, בעט כדור חזק לפינה הקרובה וקבע 0:2 בהפסקה.


3-0 – Before #Atalanta tonight, the last 2 teams able to win 3-0 vs Juventus were Real Madrid (April 2018) and Barcelona (September 2017). Élite. #AtalantaJuve

— OptaPaolo (@OptaPaolo) January 30, 2019


במחצית השנייה יובנטוס הייתה מעט יותר מסוכנת, אך אטאלנטה הקשוחה הציגה משחק הגנה נהדר ולא נתנה לכריסטיאנו רונאלדו לבוא לידי ביטוי. אלגרי המורחק זרק למגרש את פיאניץ' ודוגלאס קוסטה אך גם לא הצליחו להציל את המולדות והאלופה הגאה ספגה את השלישי בדקה ה-86 מרגלו של ספאטה, שקבע 0:3 מדהים למארחת בסיום.


Atalanta 3-0 Juventus

Duvan Zapata has 17 goals in his last 10 games pic.twitter.com/X3K8WAxh7T

— B/R Football (@brfootball) January 30, 2019


באשר לספאטה, שכבש 15 שערי ליגה העונה, הקולומביאני העלה את המאזן המדהים שלו ל-17 גולים ב-10 המשחקים האחרונים בהם הוא שותף בכל המסגרות. החלוץ היה מעורב באופן ישיר ב-18 שערים (17 גולים ובישול) מאז תחילת חודש דצמבר. יותר מכל שחקן אחר ב-5 הליגות הבכירות באירופה.



Chi sfiderà la Fiorentina in semifinale? Atalanta o Juventus?

Stadio Atleti Azzurri d'Italia
⚽️ #AtalantaJuve
20:45 Rai Uno
link: https://t.co/Vphg130UcJpic.twitter.com/enJBHcbbX0

— Lega Serie A (@SerieA) January 30, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי