שער של פארמה בדקה ה-93 קבע 3:3 מדהים עם יובנטוס

שחקני פארמה חוגגים
שחקני פארמה חוגגים | Gettyimages

רונאלדו עלה לראש טבלת הכובשים עם צמד (36, 66) והוסיף גם בישול לרוגאני (62), אבל בארילה (64) צימק, וג'רביניו נתן צמד כולל אחד בתוספת הזמן. 0:3 לנאפולי על סמפדוריה, הרצף של קוואליארה נעצר על 11 משחקים

(גודל טקסט)
המחזור ה-22 בליגה האיטלקית נפתח הערב (שבת) עם שלושה מפגשים. במשחק הראשון נפרדו אמפולי וקייבו ב-2:2 מהנה. נאפולי הביסה 0:3 את סמפדוריה, ובמשחק המרכזי פארמה הדהימה את יובנטוס עם 3:3 ענק בזכות שער דרמטי בתוספת הזמן.


יונבטוס – פארמה 3:3
ההגנה של יובנטוס ממשיכה להיראות נורא. הפעם זה נגמר עם שלושה שערים ברשת של מתיה פרין והפעם הראשונה מאז נובמבר 17 שהיא סופגת שלושה שערים בליגה. מזל שלפחות בהתקפה יש לה את כריסטיאנו רונאלדו. הפנומן רשם עוד משחק ענק, כשהפעם זה נפתח בדקה ה-36. הוא קיבל מסירה ממטווידי, התקדם באין מפריע בתוך הרחבה וכבש בקלות. בדקה ה-62 הוא הוסיף גם בישול, לדניאלה רוגאני שבעט מקרוב. אנטוניו בארילה היה זה שצימק בנגיחה, נותן לאורחת שתי דקות של תקווה בלבד לפני שרונאלדו כבש שוב, מנצל את העובדה שקוואליארלה לא הבקיע בסמפדוריה כדי למצוא את עצמו לבד בראש טבלת הכובשים עם 17 שערי ליגה.


בדקה ה-74 פארמה צימקה פעם נוספת, כשהפעם היה זה ג'רביניו עם עקב נהדר, ושוב התעוררה התקווה אצל שחקני הקבוצה מהמקום ה-12 שאפשר להפתיע. החלוץ מחוף השנהב היה הגיבור של האורחת הקטנה, כשבדקה ה-93 הפתיע את ההגנה המבובלת של הגברת הזקנה וכש את שער השוויון.


#ChinoisiAmo#JuventusParma 3-3 pic.twitter.com/6ucYb14nBB

— Parma Calcio 1913 (@1913parmacalcio) February 2, 2019


נאפולי – סמפדוריה 0:3
סמפדוריה הגיעה מעודדת מהניצחון על אודינזה במחזור האחרון ועם ציפייה לפתוח שרשרת ניצחונות נגד נאפולי שסיימה רק בתיקו עם מילאן בשבוע שעבר והודחה על ידי הרוסונרי בגביע עם הפסד 2:0, אבל המארחת הייתה חזקה מדי. נאפולי פתחה חזק ושלטה בדקות הראשונות, וזה בא לידי ביטוי עם שני שערי בזק 25 דקות מהפתיחה. ארקדיוש מיליק היה הראשון לכבוש, ודקה אחריו היה זה לורנצו אינסנייה שבעט מרחוק וכבש שער נפלא. בדקה ה-89 המארחת סגרה סיפור עם פנדל של ורדי.


מי שלא כבש, לעומת זאת, היה פאביו קוואליארלה. בשבוע שעבר השווה החלוץ שיא ליגה כשרשם 11 משחקים רצופים בהם כבש, אבל הוא כשל בניסיון לקבוע שיא חדש. סמפדוריה החמיצה הזדמנות לקפוץ למקום הרביעי, ספגה הפסד ליגה ראשון ב-2019 ונותרה שישית.


אינסינייה. השחקן המוביל של נאפולי העונה (Gettyimages)
אינסינייה. השחקן המוביל של נאפולי העונה (Gettyimages)


תוצאה נוספת
אמפולי – קייבו 2:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי