אינטר הובכה בסן סירו עם הפסד 1:0 לבולוניה מהתחתית

איבן פרישיץ'
איבן פרישיץ' | AFP

שער של פדריקו סנטאנדר (32) נתן ניצחון לאורחת על פני הנראזורי, שספגו הפסד שני ברציפות. אחרי השביעייה על רומא, פיורנטינה סיימה רק ב-1:1 עם אודינזה. מילאן נותרה רביעית לאחר 1:1 אצל רומא, פיונטק שוב כבש

(גודל טקסט)
המחזור ה-22 של נמשך הערב (ראשון) כשבמוקד המפגש היוקרתי בין רומא למילאן בסטאדיו אולימפיקו, שלמרות שהבטיח הרבה נגמר בחלוקת נקודות עם 1:1. במשחק שפתח את היום ספאל וטורינו נפרדו בתיקו 0:0 משמים, כשבהמשך פיורנטינה סיימה ב-1:1 אצל אודינזה וגנואה וססואולו נפרדו בתוצאה זהה. אינטר רצתה להתאושש מההפסד לטורינו אבל ספגה 1:0 מביך בבית מבולוניה שנמצאת מתחת לקו האדום.


רומא – אינטר 1:1
שתי הקבוצות עלו בידיעה שניצחון יקרב אותן מאוד למקום השלישי, אבל כנראה שתיהן רצו את זה כל כך שהן נפרדו בלי הכרעה. קשישטוף פיונטק, שעלה לראשונה בליגה בהרכב הפותח, כבש בדקה ה-26 לאחר מסירת רחוב יפה של לוקאס פאקטה. רומא לא נכנעה ועלתה למחצית השניה בטירוף, כש-20 שניות מפתיחת המחצית זאניולו הגיע להרחקה לא טובה של הגנת מילאן ודחק מקרוב. רומא היתה טובה יותר בהובלת דניאלה דה רוסי, שחזר מפציעה, אבל חוסר מזל מול השער הביא בסופו של דבר לחלוקת נקודות.


מילאן נותרה רביעית, קרובה ארבע נקודות מאינטר השלישית. בשבוע הבא מחכה לה משחק קל הרבה יותר נגד קליארי, בעוד רומא תצא למשחק חוץ קל גם הוא נגד קייבו לפני שתראח את פורטו בשמינית גמר ליגת האלופות.


First start in over three months and he plays like that…

Leader. ©️ pic.twitter.com/G1bG0J8LCj

— AS Roma English (@ASRomaEN) February 3, 2019


אינטר – בולוניה 1:0
בולוניה לא ניצחה 14 מחזורים לפני שהגיעה לסן סירו, אבל הרצף הזה נשבר כשהיא פגשה את הקבוצה השבורה של ספאלטי. האורחת שלטה כבר מהפתיחה, אם כי לקח לה 32 דקות לעלות על לוח התוצאות – וזה קרה כשפדריקו סנטאנדר, שהחמיץ קודם לכן, נגח פנימה כדור קרן מדויק. אינטר המסכנה לא הצליחה לחזור למשחק, והציגה את אחד המשחקים הגרועים שלה העונה. זהו ההפסד השני ברציפות של הנראזורי, אחרי טורינו בשבוע שעבר, והיא נתנה למילאן הזדמנות להתקרב אליה.


אודינזה – פיורנטינה 1:1

אחרי שפירקה את רומא עם שביעייה בגביע האיטלקי, הוויולה רשמה  נגד הזברטות תיקו שלישי בארבעת משחקי הליגה האחרונים, שקטעו רצף של שני הפסדים. ינס לארסן העלה את אודינזה ליתרון בדקה ה-56, אך זה לא החזיק יותר מדי זמן וכבר בדקה ה-65 אדימילסון פרננדס השוויצרי השווה ל-1:1 וקבע חלוקת נקודות.


גנואה – ססואולו 1:1

שתי הקבוצות שהגיעו אחרי ניצחון במחזור שעבר נפרדו בחלוקת נקודות כשססאולו נשארה במקום ה-11 וגנואה ב-13. פיליפ ג'וריצ'יץ' העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-28, אך אנטוניו סנאבריה, שהגיע כמחליפו של קשישטוף פיונטק שעבר למילאן, המשיך לפרוע שטרות כשהשווה בדקה ה-41 עם שער הליגה השני שלו בשורות המארחת.


סנאבריה. נכנס לנעליים של פיונטק (Gettyimages)


ספאל – טורינו 0:0

שתי הקבוצות הגיעו לסטאדיו פאולו מאסה אחרי ניצחון כאשר המארחת גברה על פארמה וטורינו הפתיעה אינטר, אבל הערב שתי הקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות אחרי משחק מאכזב ללא שערים. האירוע המרכזי של המשחק התרחש בדקה ה-65 כשהעוגן המרכזי של טורינו הבלם ניקולס אנקולו, הורחק בצהוב שני, אך המארחת הסתדרה גם בלעדיו בפן ההגנתי ושמרה על שער נקי עד הסיום.


FULL TIME #SpalTorino 0-0
Un punto per i granata a Ferrarahttps://t.co/vGOWSip15i#SFTpic.twitter.com/FjDOfRodRV

— Torino Football Club (@TorinoFC_1906) February 3, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי