אמו של כריסטיאנו רונאלדו: "המתלוננת לא הגיעה כדי לשחק קלפים"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

לכבוד יום ההולדת שחגג השבוע כוכב יובנטוס, דולורס אביירו התראיינה בפורטוגל וטענה בכל הנוגע לחשדות נגדו: "אני מכירה אותו, הוא לא אנס"

(גודל טקסט)

אמו של כריסטיאנו רונאלדו, דולורס אביירו, יצאה היום (חמישי) במתקפה על קתרין מאיורגה, המתלוננת בטענה כי נאנסה על ידי CR7. "היא לא תמימה כמו שהיא עושה מעצמה", טענה אמו של חלוץ יובנטוס כיום, אז עוד בריאל מדריד.

"היא לא הלכה לבית המלון כדי לשחק קלפים", המשיכה אביירו, "אני מכירה את הבן שלי והוא לא אנס". אמו של כריסטיאנו רונאלדו דיברה לראשונה מאז מאיורגה יצאה בהאשמות נגדו. כידוע, המתלוננת טענה שנאנסה בבית מלון בלאס וגאס על ידי רונאלדו ב-2009, לפני המעבר שלו לריאל מדריד. כריסטיאנו רונאלדו מצדו מכחיש בתוקף את הטענות ופעם אחר פעם מבהיר שמדובר ב"פייק ניוז". 

באוקטובר דולורס יצאה להגנת בנה ברשתות החברתיות כשהעלתה לאינסטגרם תמונה של רונאלדו בחליפת סופרמן וקראה לתומכים שלו להעלות אותה ברשתות החברתיות וליצור שרשרת של תמיכה בבנה, כדי שהצדק איתו ייעשה. דולורס התראיינה בפורטוגל ואישרה שהיא תגיע היום לטורינו כדי לחגוג את יום הולדתו ה-34 שהיה ביום שלישי במסיבה שרונאלדו תכנן.


כריסטיאנו רונאלדו. עדיין בגדר חשוד (Gettyimages)

ללא כל קשר, פאולו סוזה, אקס מכבי ת"א, התראיין לעיתון "רקורד" ודיבר על רונאלדו: "התוצאות וחוסר היציבות של ריאל מדריד העונה מוכיחות עד כמה רונאלדו היה חשוב לקבוצה ועד כמה הוא שחקן מיוחד. ככל שאני יודע, רונאלדו סירב להצעות שכר גבוהות יותר כדי לשחק ביובנטוס, כי הוא רצה לשחק בקבוצה מצליחה ולדעתי הוא יקרב אותם לזכייה בליגת האלופות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי