אינטר לקחה את סרט הקפטן מאיקרדי. החלוץ בדרך החוצה?

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Gettyimages

הנראזורי מינו את השוער סמיר הנדנוביץ' לקפטן הקבוצה במקומו של הסקורר הארגנטינאי שנמצא בכושר רע, והשמועות על עזיבתו מתגברות. וונדה נארה: "איקרדי לא רוצה כלום ולא ביקש בכלל הארכת חוזה"

(גודל טקסט)
האם מאורו איקרדי בדרך החוצה מאינטר? החלוץ נמצא לאחרונה בכושר רע ולא כבש בליגה האיטלקית מאז ה-15 בדצמבר אז הבקיע את שער הניצחון על אודינזה 0:1. יש שמועות שהסקורר הארגנטינאי יעזוב בסוף העונה והוא מסוכסך עם הנהלת הנראזורי. הקבוצה הודיעה היום (רביעי) בטוויטר במפתיע כי איקרדי איבד את סרט הקפטן שלו אחרי ארבע עונות לשוער סמיר הנדנוביץ'. השוער שיחק 275 משחקים במדי אינטר מאז הגיע מאודינזה ב-2012.


איקרדי היה אמור להאריך חוזה באינטר, אבל המו"מ בין השחקן למועדון נמצא כרגע במצב של קיפאון, כשהשחקן חתום כרגע בקבוצה עד 2021. אשתו שהיא גם הסוכנת שלו, וונדה נארה, התבטאה באופן פומבי בנושא לאחרונה, ושמו נקשר למספר קבוצות כמו יובנטוס וריאל מדריד. נארה אמרה: "איקרדי לא רוצה כלום ולא ביקש בכלל הארכת חוזה". באינטר רמזו כנראה על הצעד בציוץ קודם בטוויטר הספרדי שלהם בו נראה איקרדי מוסר את סרט הקפטן ללאוטרו מרטינס תחת הכיתוב: "עוד מעט", וזה היה הרמז על ההודעה הרשמית, כשלאחר מכן הציוץ הוסר.


ככל הנראה יש אפשרות שאיקרדי יחתום בקיץ הקרוב ביובנטוס ולא בריאל מדריד אחרי שכבש העונה רק 9 שערים ב-20 משחקי ליגה. מאז שער הליגה האחרון שלו הוא כבש עוד פעמיים בגביע האיטלקי.


The Club can confirm that Samir #Handanovic is the new Inter captain.#FCIM

— Inter (@Inter_en) 13 בפברואר 2019


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי