אלגרי: "חייבים לחזור עם שער חוץ מהמשחק נגד אתלטיקו מדריד"

פאולו דיבאלה, כריסטיאנו רונאלדו
פאולו דיבאלה, כריסטיאנו רונאלדו | AFP

מאמן יובנטוס הצהיר אחרי ה-0:3 על פרוזינונה: "הבעיות שלנו בפגרת החורף נפתרו וגם דיבאלה הבקיע וזה חשוב, כי עד כה הוא עשה הכל חוץ מזה". וגם: כריסטיאנו רונאלדו השווה את שיאו האישי

(גודל טקסט)
יובנטוס ניצחה אמש (שישי) 0:3 די קליל את פרוזינונה ב"יובנטוס ארנה", ובטורינו כבר מדברים על כך שאפילו משחק אימון רציני לקראת אתלטיקו מדריד ביום רביעי בליגת האלופות זה לא היה. הבשורה הטובה של הגברת הזקנה היא שכריסטיאנו רונאלדו כבש ובישל, ועוד יותר שגם פאולו דיבאלה מצא את הרשת – דבר שהארגנטיני לא עשה מתחילת נובמבר, בעוד רונאלדו כבר כבש 19 שערים בליגה ו-21 בכל המפעלים כדי לפתוח פער 14 מנאפולי השנייה בטבלה.


ב"גאזטה דלו ספורט" נכתב: "איזה צמד רונאלדו-דיבאלה לקראת אתלטיקו". בעיתון "קוריירה דלו ספורט" הצהירו: "יובנטוס התחממה לקראת אתלטיקו. ענקי ההגנה בונוצ'י וקיילני חזרו". בעיתון "טוטו ספורט" פנו לאתלטיקו: "ראיתם את יובה? הקבוצה העבירה מסר ברור לדייגו סימאונה". ב"גאזטה" נכתב על המשחק: "ברוך בואכם להצגה של דיבאלה ורונאלדו, שלראשונה העונה הם כבשו באותו משחק". 


המאמן מאסימיליאנו אלגרי לא חשש לסמן מטרה בסיום: "אנחנו צוברים כושר משחק טוב יותר והבעיות שהיו לנו בפגרת החורף נפתרו. אנחנו נמצאים במצב אידיאלי לליגת האלופות. לאונרדו בונוצ'י וג'ורג'יו קייליני חזרו מפציעות. הכל מסתדר. אני שמח עבור דיבאלה שכבש, כי הוא חלוץ שצריך לכבוש. במשך שנים היה לנו רק חלוץ אחד בקבוצה וזה טוב שיש לנו כעת שניים. עד כה דיבאלה עשה הכל טוב חוץ מלכבוש".



"דיבאלה עד כה עשה הכל חלוץ מלכבוש. הבעיות נפתרו" (AFP)


על המשחק נגד אתלטיקו:
"יהיה שונה לחלוטין. נצטרך למצוא את הרגע המתאים כדי לכבוש, כי חובה לחזור עם שער לגומלין. זה הולך להיות משחק מאוד פיזי". המאמן גילה שדוגלאס קוסטה יצטרף לסגל בשבוע הבא אחרי פציעה.


בנוגע לשמועות שמאורו איקרדי בדרך: "הוא חלוץ כובש שערים, צעיר שיש לו עוד קריירה ארוכה לפניו, אבל אני לא יכול לומר כלום בקשר ליובנטוס. כדי להעריך אותו באמת אני צריך לאמן אותו. סקאוטים רואים דברים אחרים ממאמנים שעובדים עם השחקן כל יום".


כריסטיאנו רונאלדו שכבש ובישל גם אתמול, עשה זאת משחק שלישי ברציפות וזה קרה לו בסך הכל בפעם השנייה בקריירה ולראשונה מאז נובמבר 2014, אז עוד היה כוכב ריאל מדריד.

1+1 – Cristiano Ronaldo has both scored and provided an assist in each of his last three league games for the second time in his career in the Top-5 European leagues (the first with Real Madrid in November 2014). Rarity. #JuveFrosinonepic.twitter.com/PEzOKhoDXJ

— OptaPaolo (@OptaPaolo) 15 בפברואר 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי