צמד לפיונטק, מילאן חזרה מפיגור ל-1:3 על אטאלנטה

קשישטוף פיונטק
קשישטוף פיונטק | AFP

הפולני כיכב (45, 61) ורושם כבר חמישה שערים בארבעה משחקים, הרוסונרי השיגו ניצחון ראשון על היריבה מאז 2015 ושמרו על המקום הרביעי. גם צ'להאנולו (55) כבש, פרולר (33) היה זה שהעלה את המארחת ליתרון

קבוצות: אטאלנטה מילאן
(גודל טקסט)
המחזור ה-24 בסרייה א' נמשך היום (שבת) עם שני משחקים, כאשר במרכזי שבהם גברה מילאן 1:3 בחוץ על אטאלנטה. מוקדם יותר, קליארי ניצחה 1:2 את פארמה.


אטאלנטה – מילאן 1:3
אחרי הניצחון המרשים על קליארי שנתן לה מעט אוויר לנשימה, מילאן חיברה שני ניצחונות רצופים בכל המסגרות לראשונה העונה. במחצית הראשונה הרוסונרי נכנסו מעט ללחץ, ובדקה ה-33 רמו פרולר ניצל את זה כשבעט מתוך הרחבה כדור שדונארומה הדף לקורה ומשם בקושי עבר את הקו.


רגע לפני הירידה להפסקה פיונטק השווה בהקפצה נהדרת מהאוויר, שאיפשר למילאן לעלות למחצית השנייה בראש הרבה יותר רגוע ותוך עשר דקות מפתיחת המחצית הקאן צ'להאנולו השלים קאמבק בבעיטה שטוחה מרחוק. בדקה ה-61 פיונטק התרומם לקרן ונגח פנימה את השני שלו במשחק – ואת החמישי שלו בארבעת המשחקים האחרונים. והוא הגיע למילאן לפני פחות מחודש.


THREE. BIG. FAT. POINTS! YYYYYYYEEEEEEEEESSSSSSSS! ⚫️
Tre punti pesanti e meritati. Dai Milan! ⚫️#AtalantaMilan 1-3 pic.twitter.com/qYQuUpSu8F

— AC Milan (@acmilan) February 16, 2019


זה היה הניצחון הראשון של מילאן על אטאלנטה מאז 2015, ולאחריו שתי הקבוצות שמרו על מקומן בטבלה, אך הקבוצה של גאטוסו פתחה פער בין השתיים עם 42 נק' במקום הרביעי לעומת 38 של אטאלנטה שבמקום החמישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי