איקרדי לא ירד לחדר ההלבשה, אשתו: "הוא לא רוצה לעזוב"

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | AFP

כוכב אינטר עדיין מסוכסך עם ההנהלה בשל לקיחת סרט הקפטן, בת זוגו והסוכנת שלו וונדה נרי אמרה: "נודע לי על זה רק דרך הטוויטר, הוא מרגיש כאילו לקחו לו רגל". ספאלטי: "רוצים לחזור לשפיות, חבל שלא חגג איתנו"

(גודל טקסט)
הסכסוך של אינטר עם מאורו איקרדי תופס את כל הכותרות הראשיות באיטליה, גם לאחר הניצחון 1:2 של אינטר על סמפדוריה. איקרדי חזה בניצחון ביציעי סאן סירו, אבל לא טרח לרדת לחדר ההלבשה לחגוג עם השחקנים. אולי הוא עדיין כועס על הקבוצה שנטלה ממנו את סרט הקפטן. מצד שני, אישתו והסוכנת שלו וונדה נרה טענה: "הוא לא רוצה לעזוב את אינטר". מנכ"ל אינטר בפה מארוטה אמר לפני המשחק כי אינטר עדיין מתכננת להציע לאיקרדי חוזה חדש.


"גאזטה דלו ספורט" כתב לאיקרדי בשער: "זהירות מאורו", והוסיף: "ראג'ה נאינגולן היה השמש של אינטר". העיתון גם פרסם תמונה של הזוג ביציע של "סאן סירו" ואת נרה מחייכת בזמן שהיא מצלמת את המשחק.


Ecco la prima pagina della #gazzetta di oggi:
Guarda Maurito, c'è un Radja di sole
Stop Napoli, la Juve fa +13
La Var annulla la Spal e lancia la Fiorentina
Farsa Pro Piacenza in C: gioca in 7 e perde 20-0

https://t.co/QoAurgu4d9pic.twitter.com/yphfjaS5yd

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 18 בפברואר 2019


מאמן אינטר לוצ'אנו ספאלטי הביע את כעסו על איקרדי שלא ירד לחגוג עם הקבוצה. איקרדי, שטוען כי הוא פצוע, הגיע לאיצטדיון ולא ישב בבית, אבל ספאלטי אמר בסיום: "הערכתי את זה שהוא הגיע למשחק, אבל הייתי מעריך הרבה יותר אם גם היה מצטרף לחגיגות איתנו בסיום בחדר ההלבשה כי זה היה ניצחון חשוב מאוד לנו והוא חלק מהקבוצה. אני מאמין שהוא שמח על הניצחון. אנחנו רוצים לחזור לשפיות ונורמליות ובחדר ההלבשה כולם צריכים לעבוד באותו כיוון. הניצחון הוא סימן של בגרות עבורנו".


בתוך כך, אישתו של איקרדי הסוכנת שלו וונדה נרה הצהירה לרדיו "טיקי טאקה" האיטלקי: "יש כאלה שטוענים שסרט הקפטן לא דבר משמעותי, אבל לקחו לאיקרדי את הסרט וזה חשוב מאוד עבורו. הוא מרגיש כאילו הורידו לו רגל ולא יד. הוא לובש את החולצה של אינטר בגאווה ענקית וכאשר בעבר הוא היה צריך לבחור בין הכסף לחולצה הוא תמיד בחר בחולצה. אין לי חששות לגבי אינטר".


"אני בקשר כל הזמן איתם ויש לי חיוג מקוצר אליהם", הוסיפה נרי, "אבל למרות זאת נודע לי שהם לקחו את סרט הקפטן מבעלי רק אחרי שקראתי ציוץ של המועדון בטוויטר. דיברתי שלוש שעות עם ראשי המועדון לפני כן ואף אחד לא טרח להודיע לי על ההחלטה. הוא כבש 120 שערים במדי אינטר ותמיד היה הראשון לקחת את הכדור ולקרוא לכולם קדימה כי הוא מאמין בקבוצה. אנחנו משפחה של אינטר והם המשפחה שלנו כך שמה שקרה נפל עלינו כמו סלע". לדבריה, נשיא אינטר לשעבר מאסימו מוראטי התקשר אליה ולאיקרדי שהיה במצב נוראי נפשית ועודד אותו. "אני מודה לו מאוד. ביקשתי ממנו לעזור שאיקרדי ישחק שוב במהרה באינטר כי זו לא הכוונה שלנו לעזוב".


בתוך כך בפה מארוטה שהגיע מיובטוס לאינטר ונחשב לאיש החזק במועדון אמר: "אנחנו לא מביעים ספק על המחויבות של איקרדי לקבוצה. כבר אמרתי שלפעמים ראש המשפחה צריך לדאוג לחנך את אחד הבנים ולעזור לו לגדול. הוא רק בן 25 ויש לו עוד עתיד גדול. הסברתי לו את זה אישית וכך גם המאמן. כאב לי לראות את וונדה בוכה, כי אין לנו כוונה למכור אותו ועוד נציע לו חוזה חדש. אני מוכן להיפגש עם נרה שוב להסביר את ההחלטה של לקיחת סרט הקפטן, אבל כבר קבענו מועד להציע לו חוזה חדש ממילא".


| The lads gave it everything and eventually got the victory!

Check out all photos from #InterSampdoria on a great night at San Siro https://t.co/IAY3P7Ouyc#ForzaInterpic.twitter.com/ywcbZQftlT

— Inter (@Inter_en) 17 בפברואר 2019




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי