2:3 לרומא בפרוזינונה, טורינו גברה 0:2 על אטאלנטה

ארמנדו איזו טורינו
ארמנדו איזו טורינו | Gettyimages

שבוע לפני הדרבי נגד לאציו, רומא הצליחה לנצח בזכות שער ניצחון דרמטי של אדין דז'קו בדקה ה-95. הפסד שני ברציפות לאטאלנטה באולימפיקו. איזו ואפלקה כבשו

(גודל טקסט)

טורינו – אטלנטה 0:2

במסגרת המחזור ה-25 בסרייה א', אחת הקבוצות המפתיעות של העונה באיטליה, אטאלנטה התארחה בטורינו. בדקה ה-42 תרגיל בקרן הוביל לערבובייה ענקית ברחבה, ולאחר השמטה נוראי תשל השוער, ארמדנו איזו העלה את טורינו ליתרון 0:1 על אטלנטה. בפתח המחצית השנייה, בדקה ה-47, מייטה הוריד כדור נהדר לפאלקה שבעט כדור שטוח לפינה הימנית ולא השאיר שום סיכוי. 0:2 לטורינו בסיום,  שעולה באופן זמני למקום ה-7 בטבלה על חשבון לאציו, ומפגרת מאחורי אטאלנטה רק בגלל הפרש שערים. 

RADDOPPPPIOOO, #Falque!!! 2-0 TORO!!#SFT#TorinoAtalantapic.twitter.com/3cOHCtjCld

— Torino Football Club (@TorinoFC_1906) February 23, 2019

פרוזינונה נגד רומא 3:2
הג'יאלורוסי נכנסו לפיגור מוקדם כבר בדקה החמישית  אחרי שקמילו צ'אנו העלה את המארחת ליתרון. רומא לא נבהלה ובדקה ה-30 השיגה את השוויון של אדין דז'קו. שתי דקוטת לאחר מכן המהפך הושלם לורנצו פלגריני קבע 1:2 לזאבים. עשר דקות לסיום אנדראה פינמונטי השווה את התוצאה והקפיץ את הקהל הביתי באצטדיון הבניטו סטירפה. עמוק בתוך תוספת הזמן מי אם לא החלוץ הבוסני הוותיק השלים צמד כשכבש עם הברך את שער הניצחון ודאג שהרומאים יגיעו לדרבי עם ביטחון. 


אדין דז'קו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי