איקרדי מדבר: "סירבתי להצעות שאף אחד אחר לא היה מסרב"

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Gettyimages

בזמן שהסכסוך המתוקשר בינו לבין אינטר נמשך, הכוכב התייחס לסאגה לראשונה בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות: "האוהדים יודעים כמה סבלתי עבור המועדון, שיחקתי עם כאבים שהביאו אותי למצב של בכי"

(גודל טקסט)
בזמן שהסכסוך הענק והמתוקשר בינו לבין אינטר ממשיך לעורר הדים וספקולציות לגבי עתידו, מאורו איקרדי פרסם הערב (חמישי) פוסט נוקב בעמוד האינסטגרם שלו והעביר מסר חד וברור לאוהדי הנראזורי ולהנהלה.


"במשפחה דברים יכולים לקרות, לטוב וגם לרע, אבל לי יש את סולם הערכים שלי בכל מצב. כרגע, בשלב זה, איני יודע האם יש ביני לבין מקבלי ההחלטות במועדון אהבה גדולה. קשה לי לומר שיש מישהו באינטר שרוצה לפתור בעיות לטובת הקבוצה.


"סירבתי להצעות שאחרים לא היו מסרבים. שיחקתי עבור אינטר עם כאבים שהביאו אותי עד כדי דמעות. האוהדים יודעים עד כמה אני מחובר למועדון, אוהב אותו ושמח להיות חלק ממנו. תמיד אהבתי את הצבעים של אינטר וחלמתי לשחק עם הקבוצה בליגת האלופות כשאני עונד את סרטן הקפטן".


איקרדי, כזכור, סירב להאריך את חוזהו מבלי שהמשכורת שלו תגדל בצורה משמעותית ועורר את זעמה של הנהלת הקבוצה. בעקבות כך החליט החלוץ לעשות ברוגז עם המועדון אחרי שסרט הקפטן נלקח ממנו ובקבוצה טענו שהוא ביים פציעה ולא יצא ביוזמתו למשחק החוץ בליגה האירופית, שבו ניצחה אינטר 0:1 את ראפיד וינה. לאחרונה אף התברר שבדיקות רפואיות הוכיחו שהוא אכן המציא את הפציעה – כך לטענת אנשי המועדון.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#MI9

A post shared by Mauro Icardi – MI9 (@mauroicardi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי