אנצ'לוטי: "במוקדם או מאוחר, נאפולי תשתווה ליובנטוס"

קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי | Gettyimages

הגברת הזקנה בדרך לאליפות איטליה בפעם השמינית ברציפות, אבל המאמן הותיק חושב שקבוצתו תוכל לעצור את שליטתה בסרייה א' כבר בעונה הבאה

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)
יובנטוס בראשות כריסטיאנו רונאלדו בדרך לעונה שוברת שיאים בליגה האיטלקית. 25 משחקים, 22 ניצחונות ועדיין ללא הפסד ליגה (הקבוצה הבלתי מנוצחת היחידה ב-5 הליגות הבכירות באירופה). האליפות השמינית ברציפות נראית קרובה מתמיד, אך מאמנה הותיק של נאפולי, קרלו אנצ'לוטי, חושב שנאפולי תוכל לעצור את הדומיננטיות של הגברת הזקנה "במוקדם או מאוחר".


נאפולי, המדורגת שנייה בליגה האיטלקית תארח את יובנטוס ביום ראשון הקרוב ותנסה לצמצמם במעט את פער 13 הנקודות בצמרת. המאמן המעוטר שחזר לליגה האיטלקית בחודש מאי האחרון, מודע לעונה היוצאת מן הכלל של האלופה בראשות מסימיליאנו אלגרי, אך בטוח ביכולת של קבוצתו לסיים את השליטה המקומית בקרוב.


"הטבלה לא משקר, זה הרבה בזכות היכולת של יובה וגם באשמתנו" אמר אנצ'לוטי לעיתון 'לא סטמפה'. "היו לנו כמה משחקים רעים ולא הצלחנו לשמור על הקצב של יובנטוס המצוינת. אבל נאפולי יכולה וחייבת להתחרות ולהשתוות ליובנטוס. אחרת לא הייתי מגיע לפה. במוקדם או מאוחר, אנחנו נזכה. אני בטוח בזה"




Congratulazioni alla mia squadra per il lavoro e la efficacia nell'importante vittoria di oggi. Ben fatto! #ForzaNapoliSempre

Congrats to my team for today's important victory. Well done! pic.twitter.com/rEZp7nWMIF

— Carlo Ancelotti (@MrAncelotti) February 24, 2019




"חבורת השחקנים פה היא פחות מוכרת ומעוטרת כמו השחקנים ששיחקו תחתיי בריאל מדריד, באיירן מינכן או צ'לסי. לכן אני יכול להשפיע עליהם יותר. זה מזכיר לי את החוויה שלי במילאן. הנשיא אורליו דה לורנטיס מאוד מזכיר לי את ברלוסקוני. הוא מנהל את המועדון כמו משפחה גדול, ואני מרגיש חלק חשוב במשפחה הזאת".

נאפולי בלתי מנוצחת בשבעת המשחקים האחרונים שלה, והפער בינה לבין אינטר במקום השלישי עומד על 9 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי