3 שערים, שני אדומים ופנדל מוחמץ בניצחון יובה בנאפולי‎

שחקני יובנטוס חוגגים
שחקני יובנטוס חוגגים | Gettyimages

הגברת הזקנה הגדילה את הפער בפסגה ל-16 נקודות אחרי 1:2 בסאן פאולו. פיאניץ' וצ'אן כבשו לזכות האלופה, קאייחון צימק ואינסינייה פספס הזמנות להשוות כשבעט לקורה מהנקודה הלבנה. הקשר בוסני ואלכס מרט הורחקו

קבוצות: טורינו
(גודל טקסט)

המחזור ה-26 בליגה האיטלקית ננעל הערב (ראשון) עם שישה מפגשים, כשבמוקד המשחק המרכזי בין נאפולי ליובנטוס שנגמר ב-1:2 דרמטי לאלופה. במשחק המוקדם של היום טורינו הביסה 0:3 את קייבו. לאחר מכן, סמפדוריה גברה 1:2 על ספאל, אודינזה ניצחה 1:2 את בולוניה, גנואה נפרדה בתיקו 0:0 עם פרוזינונה, ואטאלנטה חזרה למסלול הניצחונות עם 1:3 גדול על פיורנטינה.


נאפולי – יובנטוס 2:1
הגברת הזקנה הבטיחה כמעט באופן רשמי אליפות שמינית ברציפות, אחרי ניצחון מרשים עם לא מעט מזל בסאן פאולו. סגנית המוליכה חטפה מכה בדקה ה-25 כאשר השוער אלכס מרט הורחק באדום ישיר וכעבור שלוש דקות בלבד נקלעה לפיגור אחרי שער של מיראלם פיאניץ' מכדור חופשי נהדר, שש דקות לפני סיום המחצית אמרה צ'אן הכפיל את היתרון של הגברת הזקנה.


בדקה ה-47 כובש השער הראשון פיאניץ' הורחק בצהוב שני ומיד לאחריו המומנטום התהפך – נאפולי החלה לתקוף את השער של האלופה ומצאה את השוויון בדקה ה-61 משער של חוסה קאייחון. שבע דקות לסיום שופט המשחק פסק על פנדל בעזרת ה-VAR, עקב נגיעת יד של אלכס סנדרו, לורנצו אינסינייה היה יכול לקנות את עולמו אך הבעיטה שלו ננעצה בקורה. יובנטוס לא ספגה עד הסיום והעלתה את הפער מהפסגה ל-16 נקודות.

 

90'+5 – E' FINITA! LA JUVE VINCE AL SAN PAOLO! ⚪️⚫️#NapoliJuve
1️⃣ – 2️⃣ pic.twitter.com/yHZCIqSupz

— JuventusFC (@juventusfc) March 3, 2019


טורינו – קייבו 0:3
שתי הקבוצות הגיעו עם מטרות שונות. טורינו, מהמקום השביעי ועם ארבעה ניצחונות בית רצופים, חייבת את הנקודות כדי לנסות להבטיח כרטיס לאירופה העונה. על הנייר לא צריכה הייתה להיות לה בעיה מול קייבו האחרונה בטבלה, שלא ניצחה העונה בחוץ. 76 דקות ללא שערים איימו להוסיף תיקו נוסף לשתי הקבוצות שצברו 25 תוצאות תיקו יחדיו מתחילת העונה, עד שהגיע אנדראה בלוטי ועם השלישי שלו העונה קבע 0:1 למקומיים. טורינו שילשה את התוצאה בתוספת הזמן עם שערים של תומאס רינקון וסימונה זאזה המחליף, ונצמדה לפחות זמנית ללאציו שמדורגת במקום השישי עם 41 נקודות.

עשה את הסיפתח עבור טורינו. אנדראה בלוטי (Gettyimages)

 
ספאל – סמפדוריה 2:1
ללא ניצחון בארבעת המשחקים האחרונים ספאלו הייתה רחוקה חמש נקודות מהקו האדום. מנגד, פאביו קוואליארלה הלוהט החזיר את סמפדוריה למסלול הניצחונות במחזור האחרון ואיתו האורחים פייבוריטים ברורים לניצחון. הערכות המוקדמות הוכחו כנכונות


כבר בפתיחה, כשפאביו קוואליארלה הפציץ עם שני שערים בשבע דקות והימם את המארחת. צמד שלישי בשישה משחקים לחלוץ האיטלקי שעם 19 שערי ליגה משתווה לפורטוגלי בראש טבלת מלכות השערים של הסריה A. סרג'יו פלוקארי כבר חגג שער מצמק בדקה ה-60 אבל החלטת ה-VAR שבאה לאחר מכן פסלה את השער וציננה את ההתלהבות. ג'סמין קורטיץ' הסלובני עוד צימק בדקה ה-95 אבל זה כאמור לא עזר למקומיים. בסיום המשחק סמפדוריה העפילה למקום השמיני וסיבכה את ספאלו עמוק בתחתית.



החלוץ הכי לוהט בליגה האיטלקית. פאביו קוואליארלה (Gettyimages)


גנואה – פרוזינונה 0:0

המארחת, שלא ניצחה בביתה מאז סוף דצמבר, קיוותה לקחת שלוש נקודות קלות נגד פרוזינונה מהמקום האחרון, שמצידה ניצחה שניים מתוך שלושת משחקי החוץ האחרונים שלה. גם המאזן בין הקבוצות לא שיחק לטובתה של העולה החדשה שבחמשת מפגשיה האחרונים עם גנואה עדיין מחפשת ניצחון. 


לאחר 45 דקות מאופסות היה נראה שהאורחים יכלו לנצח את המשחק בקלות עם יתרונות סטטיסטיים בכל אספקט במגרש, אבל גנואה לא תרגמה את היתרון לשערים ושתי הקבוצות הסתפקו בנקודה כל אחת.


אודינזה – בולוניה 1:2 
כשאש התחתית מאיימת לכלותן ציפה לנו קרב חם בין שתי קבוצות שארבע נקודות בלבד מפרידות בינהן. המקומיים, עם משחק חסר מהשבוע שעבר רצו להמשיך את המומנטום החיובי ולחבר ניצחון שלישי רצוף. מנגד, בולוניה עם ניצחון אחד ב-11 האחרונים וחמישה חיסורים משמעותיים שיוועה לשלוש נקודות כדי להעפיל מעל הקו האדום על חשבונה של אמפולי.


רודריגו פול הארגנטינאי העלה את אודינזה ל-0:1 בדקה ה-25, אבל נענה בשער שיווין עוד לפני המחצית (36) של רודריגו פאלאסיו. בדקה 80 היה זה ארגנטינאי אחר, איגנסיו פוסטו, שהעלה את אודינזה ל- 1:2 ענק, ומה שהסתבר גם כשער הניצחון במשחק. 

 

כבש את שער הניצחון לאודינזה (שחור לבן).  אינסיו פוסטו  (Gettyimages)
 


אטאלנטה – פיורנטינה 1:3
לאחר ב-3:3 ענק בגביע האיטלקי ברביעי האחרון שתי הקבוצות נפגשו למשחק פיקנטי נוסף כששתי חוצצות ביניהן בליגה. כמו ההתמודדות בגביע גם מפגש הליגה בין השתיים הניב שערים ופיורנטינה עלתה על לוח התוצאות כבר בדקה השנייה אחרי שער של לואיס מוריאל, אטאלנטה הפכה את התוצאה עם שני שערים מרהיבים של יוסיפ איליצ'יץ' ואלחנדרו גומס בדקות ה-28 וה-34 בהתאמה. בדקה ה-59 רובין גוסנס נעץ את המסמר האחרון והבטיח ניצחון ראשון למארחת אחרי שני הפסדים רצופים.


אלחנדרו גומס חוגג את הניצחון של אטאלנטה  (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי