דיווח באיטליה: יובנטוס חולמת על גווארדיולה לקראת העונה הבאה

פפ גווארדיולה, סרחיו אגוארו, דויד לואיז
פפ גווארדיולה, סרחיו אגוארו, דויד לואיז | Gettyimages

הביאנקונרי מבינים שאלגרי יעזוב בסיום העונה וכבר מכינים אלטרנטיבות אם צירופו של זידאן לא יצליח. רונאלדו נראה עייף ותשוש רגע לפני המשחק החשוב ביותר של יובה העונה?

(גודל טקסט)
מאסימיליאנו אלגרי עשוי לעזוב את יובנטוס בסיום העונה הנוכחית, לאחר שישלים חמש עונות במועדון. בתקשורת האיטלקית מדווחים שהוא הודיע על כך לחבריו הקרובים. ביובנטוס מרגישים שהמאמן מאוכזב מהלחץ בו הוא נתון לזכות בליגת האלופות בשל צירופו של כריסטיאנו רונאלדו הקיץ, ושהמועדון כבר לא מייחס חשיבות לעוד זכייה באליפות הסרייה A. כעת, בארץ המגף תוהים מי יחליף את אלגרי.


בשבוע האחרון פורסם שזינדין זידאן, מועמד בכיר להגיע ליובנטוס אם אלגרי אכן יעזוב בקיץ. הצרפתי מציג רקורד נפלא של שלוש זכיות רצופות בליגת האלופות עם ריאל מדריד, תואר עליו ביובנטוס חולמים זמן רב, והמועדון יקר לליבו אחרי ששיחק שם חמש שנים בין 1996 ל-2001. מנגד, גם צ'לסי האנגלית רוצה להחתים את זידאן כמאמן. לצד אטרקטיביות הפריימרליג, לחובתה של צ'לסי עומד עונש איסור ההעברות שהוטל עליה. ליובה יש כבר מועמד אחר.


לפי סוכנות הידיעות האיטלקית "מדיאסט", פפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי, הוא השם החם האחרון שהעלו בהנהלת הקבוצה כמחליפו של אלגרי. לפי הידיעה, בגברת הזקנה יודעים שמדובר במשימה קשה מאוד, שכן פפ מחויב לפרויקט הנוכחי של סיטי ומשתף פעולה עם אנשי ברצלונה לשעבר, פראן סוריאנו וצ'יקי בגירסטיאן. יחד עם זאת, ביובה מאמינים שהכל אפשרי לאחת החתמתו של כריסטיאנו רונאלדו, שהפכה את המועדון לאחד הענקים באירופה וליעד אטרקטיבי עבור כל מאמן צמרת. כמוכן, באיטליה פורסם שאחיו של פפ, סוכן השחקנים פרה גוארדיולה, נצפה בטורינו. באיטיליה מאמינים שהביאנקונרי יוצרים קשר עם אחיו של פפה כדי שיעזור לה בעתיד.




גווארדיולה. ביובה מפנטזים. (Gettyimages)


לפי האתר, ראשי יובה נפגשו עם פרה במילאנו והעלו את האפשרות להביא את אחיו לקבוצה כמאמן בשנה הבאה. גואדיולה חתום בסיטי עד 2021 והאתגר הגדול עבורו הוא לזכות איתה בליגת האלופות, אך הוא מרבה לדבר על כך שלסיטי אין עדיין מסורת מפוארת במפעל הזה. לעומת זאת, יובנטוס תוכל להחזיר אותו לחלון הראווה של אירופה כמאמן של קבוצת ענק, לאחר שהצליח בגדול בברצלונה ובאיירן מינכן.


בינתיים, בתקשורת האיטלקית מדברים על הנסיגה ביכולת של כריסטיאנו רונאלדו ומודאגים, כשבעוד שבוע מגיע המשחק החשוב ביותר של יובה העונה, גומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד אתלטיקו מדריד. ב'גאזטה דלה-ספורט' כתבו הבוקר שהחלוץ של יובנטוס, שלא כבש כבר שלושה משחקים רצופים, הרצף הארוך ביותר שלו במדי הגברת הזקנה, נראה עייף ומקבל פחות כדורים באזורים המסוכנים. במשחקי הליגה, כריסטיאנו מקבל בממוצע עשרה כדורים בשליש האחרון של המגרש, אולם במשחקים נגד נאפולי ובולוניה הוא קיבל תשעה כדורים כאלה ב-180 דקות, פחות מחצי.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי