רומא הודיעה: אוזביו די פרנצ'סקו פוטר מאימון הקבוצה

אוזביו די פרנצ'סקו
אוזביו די פרנצ'סקו | Gettyimages

יממה לאחר ההדחה מליגת האלופות על ידי פורטו, המאמן סיים את דרכו במועדון: "מאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך". קלאודיו ראניירי, שפוטר לאחרונה מפולהאם, המועמד הבכיר להחליפו

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)
הכתובת הייתה על הקיר והערב (חמישי) זה הפך לרשמי. יממה לאחר ההדחה על ידי פורטו בשמינית גמר ליגת האלופות, רומא הודיעה על פיטוריו של מאמן הקבוצה אוזביו די פרנצ'סקו. המועמד הבכיר להחליפו, על פי התקשורת האיטלקית, הוא קלאודיו ראניירי שפוטר לאחרונה מאימון פולהאם.


Official: Roma sack Di Francesco.

Not official yet, but soon to: Ranieri to be back on Roma bench 9 years later

— Tancredi Palmeri (@tancredipalmeri) March 7, 2019


"המועדון רוצה להודות לאוזביו די פרנצ'סקו על התקופה שלו במועדון ומאחל לו בהצלחה בהמשך דרכו", נמסר בהודעה הרשמית שפרסמה הקבוצה מבירת האיטליה.


ביוני 2017, אחרי סדרת הצלחות בסאסולו, די פרנצ'סקו החליף את ספאלטי ומונה למאמן רומא. באפריל 2018 הוא הוביל את הקבוצה מבירת איטליה לחצי גמר ליגת האלופות לאחר ניצחון סנסציוני 0:3 על ברצלונה בגומלין רבע הגמר, שמחק פיגור 4:1 מהמשחק בראשון בספרד. בשלב ארבע האחרונות נכנעה הקבוצה לליברפול וסיימה את דרכה במפעל.


העונה, כאמור, רומא הודחה מהמפעל היוקרתי כבר בשמינית הגמר אחרי הפסד 3:1 לפורטו בפורטוגל ובליגה האיטלקית היא מדורגת במקום החמישי בלבד בתום 26 מחזורים כאשר הפער מהאלופה והמוליכה יובנטוס עומד על לא פחות מ-28 נקודות. במחזור האחרון, כזכור, הקבוצה מהבירה הובסה 3:0 בדרבי מול לאציו, תוצאה אשר תרמה רבות לפיטוריו של המאמן.


Eusebio Di Francesco's managerial record at AS Roma:

• 87 matches
• 46 wins
• 18 draws
• 23 losses

A rough end. pic.twitter.com/oBowwWOkgh

— Squawka Football (@Squawka) March 7, 2019


L'#ASRoma comunica che da oggi Eusebio Di Francesco non è più il responsabile tecnico del Club.

La Società ringrazia l'allenatore per il lavoro svolto sulla panchina giallorossa e gli augura il meglio per il futuro. https://t.co/WX5DQNd0Swpic.twitter.com/L5iXqw8Cv9

— AS Roma (@OfficialASRoma) March 7, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי