צמד בלתי נשכח למואיז קין, יובנטוס פירקה את אודינזה 1:4

מואיז קין
מואיז קין | Gettyimages

ילד הפלא (19) פתח לראשונה העונה ב-11 והחזיר במופע ענק. למרות שאלגרי העניק לכל הכוכבים מנוחה לפני אתלטיקו, האלופה רשמה ניצחון ליגה 5 ברציפות, הגדילה את הפער זמנית ל-19 וכבשה רביעייה ראשונה השנה

קבוצות: אודינזה
(גודל טקסט)

המחזור ה-27 בליגה האיטלקית נפתח הערב (שישי) עם ניצחון חמישי ברציפות בסרייה א' של יובנטוס שמחצה את אודינזה 1:4. מואיז קין כבש צמד (11 ו-39) והפך לשחקן הצעיר ביותר שהבקיע פעמיים במשחק אחד עבור יובה מאז 1982. אמרה צ'אן (67 פנדל) ובלז מטווידי (71) הוסיפו והביאנקונרי כבשו ארבעה שערים במשחק אחד לראשונה העונה. קווין לזניה רק צימק (85).


ארבעה ימים לפני הגומלין נגד אתלטיקו מדריד בליגת אלופות, אלגרי עלה הרכב משני והעניק מנוחה לרונאלדו, דיבאלה, בונוצ'י, קייליני ומנדז'וקיץ'. למרות זאת, האלופה כאמור לא התקשתה והגדילה את הפער מנאפולי באופן זמני ל-19 נקודות.


למרות השינויים הרבים ב-11, יובנטוס פתחה את המשחק בצורה טובה ובדקה ה-11 היא גם עלתה על לוח התוצאות. אלכס סנדרו חטף כדור והעביר רוחב נפלא משמאל היישר למואיז קין בן ה-19 שפתח לראשונה העונה בהרכב וכבש מקרוב את שער הבכורה שלו בנגיעתו הראשונה בכדור. בדקה ה-25 הגיעה הבשורה המדאיגה כאשר אנדראה ברצאלי נפצע והוחלף על ידי לאונרדו בונוצ'י. 



2 – Moise #Kean (19y, 8d) is the youngest Juventus' player to have scored at least two goals in a single Serie A game since Giuseppe Galderisi (18y, 329g) in February 1982. Talent.#JuventusUdinesepic.twitter.com/LU9O7yVxiB

— OptaPaolo (@OptaPaolo) March 8, 2019


מואיז קין, כבר אמרנו? בדקה ה-39 ילד הפלא השלים צמד וקבע 0:2 במבצע אישי מרהיב. החלוץ דהר כ-40 מטרים, עקף שני שחקנים ושלח בעיטה נפלאה עם החלק החיצוני של רגל ימין לרשת של אודינזה. צמד ראשון שלו במדי יובנטוס ו-0:2 מבטיח לביאנקונרי בהפסקה.



ילד הפלא של יובנטוס. מואיז קין (GettyimageS)


במחצית השנייה הקצב מעט נרגע, אבל בדקה ה-67 קיבלה הגברת הזקנה פנדל אותו שלח אמרה צ'אן בקלילות לרשת והעלה את מאזנו לארבעה שערי ליגה. נגמר? לא אם זה תלוי בבלז מטווידי, שהסתנן בצורה נהדרת לרחבה ונגח כדור חזק ומדויק שאי אפשר לעצור (71). בדקה ה-85 קווין לזניה בעט נהדר מקצה הרחבה ברגל שמאל וקבע את תוצאת המשחק. 1:4 ליובנטוס בסיום.


יובנטוס רשמה כאמור ניצחון ליגה חמישי ברציפות והגדילה זמנית את הפער מנאפולי השנייה ל-19 נקודות. באמצע השבוע היא תארח את אתלטיקו מדריד לגומלין שמינית גמר ליגת האלופות ובמחזרו הבא בסרייה א' היא תתארח אצל גנואה. אודינזה, מנגד, נעצרה אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים ובשבוע הבא היא תארח את נאפולי לעוד משחק לא פשוט.



Ecco l'undici di partenza dei bianconeri! ⚪️⚫️ #JuveUdinesepic.twitter.com/MJO2bAiudj

— JuventusFC (@juventusfc) March 8, 2019

La nostra formazione per @juventusfc#Udinese ⬇️#ForzaUdinese#JuveUdinese#SerieATIM#AleUdinpic.twitter.com/73iCs26sfi

— Udinese Calcio (@Udinese_1896) March 8, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי