רונאלדו: "באיטליה הכי קשה להבקיע. לא מתגעגע לספרד"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

הפורטוגלי בטוח שיובנטוס יכולה לבצע מהפך נגד אתלטיקו מדריד, ומחמיא לליגה האיטלקית: "הופתעתי מהאיכות". ספרד? "ברור שעזבתי מועדון גדול שנתן לי הרבה וגם חברים טובים, אבל אני מסתגל בקלות".

(גודל טקסט)
הערב (22:00) יגיע רגע האמת של כריסטיאנו רונאלדו ויובנטוס, כשהביאנקונרי ינסו למחוק את ההפסד 2:0 לאתלטיקו מדריד מהמשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות. כריסטיאנו רונאלדו אופטימי מאוד רגע לפני המשחק עם מסר ברור לאוהדים: "זה אפשרי, בואו נאמין". דבר אחד בטוח – הוא לא מתגעגע לספרד.


הגומלין נגד אתלטיקו: "כמו שאמרתי, זה יהיה משחק קשה מאוד, אתלטיקו קבוצה גדולה וחזקה שהגיעה פעמיים לגמר ליגת האלופות בחמש השנים האחרונות. ליגת האלופות היא מפעל קשה, אבל אם יובנטוס תשחק טוב, בהחלט נוכל לעבור שלב".


הליגה האיטלקית: "אני מאוד מאושר באיטליה, אני מרגיש טוב ברמה האישית, מרגיש מתאים לליגה הזו. לטעמי זו ליגה קשה מאוד עבור חלוצים. יותר קשה לכבוש שם מאשר בספרד, שם תמיד המשחק פתוח כמעט תמיד. האמת שלא ציפיתי שהליגה האיטלקית תהיה איכותית כזו. שיחק גם בליגה האנגלית ואני חושב שהכי קשה לכבוש בליגה האיטלקית".



 רונאלדו. הופתע מהאיכות של הליגה האיטלקית. (Gettyimages)


אין ספק שלכריסטיאנו רונאלדו יש קנה מידה. החלוץ היה מלך השערים בליגה האנגלית בעונת 2007/08 כשהבקיע 31 שערים, ושלוש פעמים היה הכובש הבכיר בספרד: בעונות 2010/11 (40 שערי ליגה), 2013/14 (31 שערי ליגה) ו-2014/15 (48 שערי ליגה). רונאלדו מסתער גם על תואר מלך השערים באיטליה. העונה יש לו 19 שערים, רחוק שער אחד ממוליך הרשימה פאביו קוואליארלה.


ההסתגלות למדינה: "אנחנו מסתגלים היטב. המשפחה שלי אוהבת את איטליה. ברור שזו מציאות אחרת, מדינה אחרת, שפה אחרת ותרבות שונה. אבל הסתגלנו מעולה. אני רחוק מהבית מאז שהייתי בן 11 ואין לי שום בעיה להסתגל למדינה אחרת. הגעתי לאנגליה כשהייתי בן 18, עברתי למדריד בגיל 25 ועכשיו הגעתי לטורינו בגיל 33. אני שמח וכך גם המשפחה שלי וילדיי".


לא מתגעגע: "אני לא מתגעגע לספרד או לפורטוגל. הדברים הם כפי שהם. ברור שעזבתי חברים טובים, עזבתי מועדון גדול, מועדון שהעניק לי הרבה דברים וגם המון אהבה. אבל הכל אינטנסיבי ומהיר. שונה אמנם אבל אני מרגיש טוב".



רונאלדו חוגג. מסתגל בקלות לתרבויות שונות (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי