קלאבריה: "ההזדמנות שלנו להרוס לאינטר את החלומות"

דוידה קלאבריה
דוידה קלאבריה | Gettyimages

הדרבי המילאנזי יעמוד במוקד המחזור ה-28 בסרייה A ושחקן ההגנה של הרוסונרי לא חושש מהיריבה, שאוהדיה מתפללים לקאמבק מפתיע של איקרדי במקביל לדיווחים על חדר הלבשה מפולג. וגם: ההסתבכות של כריסטיאנו רונאלדו

קבוצות: אינטר מילאן
(גודל טקסט)
עם כל הכבוד למשחקה של יובנטוס בגנואה שיפתח את יום המשחקים ב-13:30, במוקד משחקי המחזור ה-28 בסרייה A האיטלקית ביום ראשון יהיה הדרבי המילאנזי הגדול, כאשר מילאן תארח את אינטר (21:30). עוד במהלך היום, אטאלנטה תארח את קייבו, אמפולי את פרוזינונה, לאציו את פארמה (הכל ב-16:00) וסגנית המוליכה נאפולי תארח את אודינזה (21:00).


גנואה – יובנטוס (13:30)
רגע לאחר השלושער המדהים של כריסטיאנו רונאלדו בדרך לרבע גמר ליגה האלופות, הגברת הזקנה תתארח בגנואה אצל הקבוצה המידרדרת של צ'זרה פראנדלי. בעוד המקומיים הפסידו לפארמה בשבוע שעבר ובסך הכל לזכותם שלושה ניצחונות ב-15 המחזורים האחרונים, יובנטוס עם יתרון 18 נקודות בפסגה והאליפות השמינית ברציפות מתקרבת בצעדי ענק. 


אם כבר הוזכר השלושער של CR7, אז באירופה גוברים הדיווחים על כך שאתלטיקו מדריד דורשת שהפורטוגלי ייענש בעקבות התנועה המגונה שביצע כאשר חיקה את דייגו סימאונה. באתלטיקו טוענים שבניגוד להתנהגות מאמנם, כריסטיאנו רונאלדו ביצע את התנועה לעבר יציע אוהדיהם, כך שמדובר בניסיון להקניט ולא בחגיגה עם אוהדיו. המאמן נקנס ב-20 אלף יורו עקב התנועה לאחר שהתנצל והבהיר כי הוא רק ניסה להבהיר לאוהדים שמדובר ב"קבוצה עם ביצים".



עשה זאת כדי להקניט ועלול להיענש. רונאלדו (AFP)


נאפולי – אודינזה (19:00)
קבוצתו של קרלו אנצ'לוטי אמנם חטפה שלישייה בזלצבורג ביום חמישי, אבל שער מוקדם של ארקדיוש מיליק באוסטריה למעשה העלה אותה לרבע גמר הליגה האירופית ולשחקנים התאפשר במעט להוריד את הרגל מהגז מול קבוצתו של מואנס דאבור, שאף כבש בדרך למהפך שלא הספיק לאלופת אוסטריה. גם בסרייה A נאפולי לא ניצחה את משחקה האחרון, סיימה רק ב-1:1 אצל סאסואולו הודות לשוויון דרמטי של לורנצו אינסינייה ומעידה שלה עלולה לצמק את הפער מהדולקות אחריה משמעותית, אולם העובדה שמילאן פוגשת את אינטר – השלישית מול הרביעית במפגש ישיר – משמע שניצחון נאפוליטני כמעט יבטיח את הסגנות. אודינזה במחזור שעבר הובסה 4:1 על ידי יובנטוס, וכך נעצרו הזברות אחרי שני ניצחונות רצופים, נקודות שסייעו לה לברוח למרחק ארבע נקודות מהקו האדום.



מיליק כובש בזלצבורג. נאפולי מחפשת לנצח אחרי שני משחקים רצופים (AFP)


מילאן – אינטר (21:30)
המשחק הכי מסקרן של המחזור בארץ המגף, ואחרי תקופה ארוכה גם מדובר בקרב צמרת בין השלישית לרביעית כשביניהן מפרידה רק נקודה לטובת הרוסונרי. המאמן ג'נארו גאטוסו צפוי להמשיך עם אותם 11 שניצחו חמישה מחזורים ברציפות ולא הפסידו עדיין ב-2019 להוציא את משחק הסופרקאפ נגד יובנטוס, בעוד באינטר לא אמור הקפטן לשעבר מאורו איקרדי לשוב לסגל, אולם הארגנטיני פרסם תמונה באינסטגרם שעוררה את האוהדים ואת הציפיות לחזרתו לאחר סכסוך מול ראשי המועדון וטענות מצדו על פציעה בגב. 

Nel frattempo #Icardipic.twitter.com/tGSFBBQqRW

— Giovanni Capuano (@capuanogio) March 16, 2019


רק ביום חמישי האחרון הפסידה אינטר בביתה 1:0 לפרנקפורט והודחה מהליגה האירופית בשמינית הגמר, וללא כל קשר לאיקרדי שנעדר כבר מעל חודש, בתקשורת האיטלקית דווח היום שחדר ההלבשה של הנראזורי מפולג לחלוטין ונטען כי הסיכויים שהמאמן לוצ'יאנו ספאלטי ימשיך בתפקיד קלושים. "השחקנים מפולגים לשלוש קבוצות", כך דווח, כשהטענה היא שיש קבוצה של שחקנים איטלקים, חבורה דרום אמריקנית וחבורה של השחקנים ממזרח אירופה. עוד דווח כי איקרדי עצמו מסתדר עם כולם למעט איבן פרישיץ', מרסלו ברוזוביץ' והקפטן החדש סמיר הנדנוביץ' – כולם מהקבוצה האחרונה.


מי שחימם את האווירה לקראת הדרבי הוא שחקן ההגנה של מילאן דוידה קלאבריה שאמר: "זה משחק מאוד חשוב שאנחנו חייבים לנצח בו. הסגל של אינטר מאוד חזק, הוא נבנה כדי לשחק בליגת האלופות, אבל אם אנחנו רוצים להגדיל את הפער מהם לארבע נקודות אז אין לנו ברירה אלא לנצח. זו יכולה להיות מכה כואבת לחלומות ולשאיפות שלהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי