דיווח באיטליה: מאורו איקרדי חוזר לאימוני אינטר‎

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Gettyimages

בסוכנות הידיעות "מדיאסט" פורסם כי הארגנטיני שנושל מתפקיד הקפטן ישוב לפעילות לאחר למעלה מחודש ועשוי להיכלל בסגל נגד לאציו בסיום הפגרה, אולם ספק אם ישוב להרכב בשלב הראשון

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

האם סאגת מאורו איקרדי עומדת להסתיים? על פי דיווח הבוקר (רביעי) בסוכנות "מדיאסט", כבר מחר ישוב הארגנטיני לאימונים ויעמוד לרשותו של המאמן לוצ'יאנו ספאלטי אחרי שנעדר ממשחקי אינטר מעל חודש.

כידוע, איקרדי נושל מתפקיד הקפטן של הנראזורי לאחר שסירב לצאת עם הקבוצה למשחק נגד ראפיד וינה בליגה האירופית בעקבות בעיה בברכו, לטענת מקורביו בעקבות סיטואציה בעייתית בניהול המו"מ מול המועדון הוא בחר להפסיק לסכן את בריאותו ולהחלים במאת האחוזים לפני שישוב לדשא, מה שהוביל להיעדרות ארוכה והוא אמור לחזור לאימונים רגילים כבר מחר ולמעשה ייקח חלק בפעילות הקבוצה לראשונה מאז ה-13 בפברואר.

באינטר מקווים שאם איקרדי יתאמן כמו שצריך, הוא יהיה מוכן למשחק הקשה שלהם אחרי פגרת הנבחרות נגד לאציו ב-31 במארס ב"סן סירו", אם כי ספק רב אם הוא ישוב היישר להרכב לאור הצלחתו של לאוטרו מרטינס, שכבש שישה שערי ליגה ומהם שניים בארבעת המשחקים האחרונים.


איקרדי ביציע עם אשתו והסוכנת שלו וונדה נארה (Gettyimages)

עוד נטען כי לקראת חזרתו, באינטר הזיזו הצדה את כל המחלוקות והבהירו לחלוץ שלאחר חזרתו לפעילות ייבחנו פתרונות אפשריים לפיתרון הבעיות ביניהם, אולם בקשתו לשוב לענוד את סרט הקפטן לא תידון בשלב זה. במילאנו כן רוצים להאריך את חוזהו ובמהלך המו"מ עשוי לעלות נושא הקפטן, תפקיד אותו קיבל סמיר הנדאנוביץ' שלפי הדיווחים לא מסתדר עם החלוץ. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי