יובנטוס חזרה לנצח עם 0:1 על אמפולי, אודינזה גברה על גנואה

מויסה קין
מויסה קין | AFP

ללא כריסטיאנו רונאלדו הפצוע, הגברת הזקנה הזיעה מול קבוצת התחתית אבל החלוץ הצעיר מויסה קין עלה כמחליף וכבש (72), והחזיר את אלגרי למסלול הניצחונות. מילאן ספגה תוך דקה בגלל טעות של דונארומה והפסידה 0:1

קבוצות: אודינזה
(גודל טקסט)

לאחר ה-0:3 המרשים של קלאירי על קייבו אמש (שישי), המחזור ה-29 של הליגה האיטלקית נמשך עם הניצחון של יובנטוס 0:1 על אמפולי. מוקדם אודינזה  השיגה 0:2 על גנואה. מילאן הפסידה 0:1 בסמפדוריה.

יובנטוס – אמפולי 0:1
ללא כריסטיאנו רונאלדו שנפצע בברכו במשחק של פורטוגל נגד סרביה, יובנטוס רצתה לחזור לנצח לאחר שהפסידה לגנואה במחזור הקודם בפעם הראשונה שלה בליגה העונה, כדי להמשיך בריצה המטורפת בסרייה A ולסגור את סיפור האליפות כמה שיותר מהר. הקבוצה מהתחתית הצליחה להחזיק מעמד עד הדקה ה-72, מריו מנדז'וקיץ הוריד את הכדור למויסה קין ברחבה, והחלוץ הצעיר שנכנס כמחליף רק שלוש דקות קודם לכן בעט בנגיעה והכניע את שוער אמפולי ברתלומיאיי דרגובסקי.

הגברת הזקנה חזרה למסלול הניצחונות ותקווה שהכוכב הפורטוגלי יחזור לכשירות כמה שיותר מהר, והיא הגדילה את הפער בפסגה באופן זמני מנאפולי שבמקום השני ל-18 נקודות. אמפולי נמצאת בצרות והיא כרגע במקום ה-17, נקודה אחת מעל בולוניה שמתחת לקו האדום. 


מויסה קין חוגג את שער הניצחון (AFP)

סמפדוריה – מילאן 0:1
מילאן היתה בתקופה נהדרת, יציבה במקום השלישי ועם 10 משחקים ללא הפסד. ואז הגיע ההפסד בדרבי לאינטר, שנייה לפני הפגרה, ואולי זה שינה משהו בקבוצה של גאטוסו. הרוסונרי הגיעו למשחק חוץ בסמפדוריה, משחק קשה לכל הדעות אבל לא כזה שהיא אמורה להסתבך בו יותר מדי, וכבר על ההתחלה כבר איבדה את הראש.

דונארומה ביצע טעות נוראית ואיפשר לגרגויר דפרל להבקיע בקלות כבר 90 שניות מהפתיחה. מילאן לא הגיבה טוב לפיגור המוקדם, ונכנסה להלם ממנו לא יצאה עד סוף המשחק. הפסד ליגה שני ברציפות למילאן, לראשונה העונה ולמעשה לראושנה מאז דצמבר 2017, אז הפסידה לוורונה ולאטאלנטה. המקום השלישי מתרחק, ופתאום גם המקום הרביעי בסכנה.

שחקני סמפדוריה חוגגים. שער מיותר מבחינת מילאן (Gettyimages)
שחקני סמפדוריה חוגגים. שער מיותר מבחינת מילאן (Gettyimages)

אודינזה – גנואה 0:2
לאחר שספגה שתי רביעיות רצופות נגד יובנטוס ונאפולי המארחת שבה למסלול הניצחונות. סטנפו אוקקה קיבל כדור נהדר מסקו פופאנה, דחק מקרוב והעלה את קבוצתו ליתרון מהיר כבר בדקה הרביעית. רולאנדו מנדראגורה הצעיר הבטיח את הניצחון הביתי בדקה ה-62 עם אחד משערי העונה לאחר שעצר כדור בחזה מחוץ לרחבה ושלח בעיטה אדירה לחיבור בוולה.


שחקני אודינזה חוגגים (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי