אינטר הציעה לאיקרדי להאריך חוזה עם סעיף שחרור נמוך

איקרדי
איקרדי | Gettyimages

בתקשורת האיטלקית דיווחו על כך שהנראזורי מנסים לפייס את הארגנטיני ואף הגישו לו הצעה חדשה שלפיה יוכל לעזוב עבור 60 מיליון יורו. במשחק החוץ מול גנואה (רביעי, 22:00) הוא עשוי לשחק לראשונה מזה כחודשיים

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)
הפסקת הפעילות של מאורו איקרדי באינטר גבתה מחיר כבד. הקפטן לשעבר שנושל מתפקידו בפברואר ולא שיחק מזה כחודשיים לאחר שהתלונן על פציעה ורק לאחרונה שב לאימונים, היה מוערך בשוק ההעברות כמי שעשוי להימכר עבור 110 מיליון יורו, שזהו גם גובה סעיף השיחרור הנקוב בחוזהו, אלא שההיעדרות הממושכת והיחסים מול ראשי המועדון שספק אם ישובו לקדמותם, עלולים לחתוך את מחירו בחצי.


איקרדי כבש רק שני שערים ב-2019, גם הם היו במסגרת הגביע האיטלקי, ואם הארגנטיני אכן יעזוב את אינטר לקבוצת פאר כמו ריאל מדריד ודומות לה עבור כ-60 מיליון יורו בלבד, זו תהיה מכה אנושה לנראזורי שתיאלץ להיפרד מהנכס הכי יקר שלה במחיר הנחשב לנמוך למדי בימינו עבור שחקן בסדר גודל שכזה שחוזהו מסתיים רק ב-2021.


לפי "גאזטה דלו ספורט", באינטר כעת מציעים הארכת חוזה לאיקרדי עם סעיף שחרור על סך 60 מיליון יורו בלבד וכתבי העיתון אף תהו מדוע כלל הוגשה הצעה חדשה בסעיף שחרור כה נמוך ועוד אחרי שהחלוץ סירב להארכת חוזה.


#Buongiorno con la #primapagina della Gazzetta di oggi!https://t.co/QoAurgLF4Hpic.twitter.com/hYKN9NhQMr

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 2 באפריל 2019


כידוע, המאמן לוצ'יאנו ספאלטי לא הכליל אותו בסגל מול לאציו במשחק האחרון בו נוצחה אינטר 1:0 וראשי המועדון כעסו על ההתקפה שלו נגד איקרדי אחרי המשחק, אז אמר בין היתר: "ליאו מסי או כריסטיאנו רונאלדו עושים את ההבדל בכל קבוצה. איקרדי הוא לא שחקן שעושה את ההבדל". ולמרות כל זאת, מחר נגד גנואה (רביעי, 22:00) הוא יתלבש לראשונה מאז התקרית בפברואר ואולי גם יזכה לדקות ראשונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי