עסקים כרגיל: יובה ניצחה 0:2 בקליארי למרות ההרכב חסר

בונוצ'י חוגג
בונוצ'י חוגג | AFP

ללא רונאלדו, דיבאלה ומנדז'וקיץ', יובה נהנתה משערים של הבלם בונוצ'י וכמובן, איך לא, מויסה קין הלוהט. מילאן כבר במשבר: משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון והפעם רק 1:1 ביתי נגד אודינזה בסן סירו

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)
בעוד מאבק האליפות באיטליה נסגר כבר מזמן, הקרב על המקום הרביעי בליגה האיטלקית רותח, והפער בין אינטר השלישית לרומא השביעית עומד על שש נקודות בלבד. המחזור ה-30 באיטליה יצא לדרך הערב עם המשחק בסן סירו בין מילאן ואודינזה. הרוסונרי שמאוד רוצים להיות בליגת האלופות בעונה הבאה, התקשו מול היריבה מהתחתית וסיימו רק בתיקו 1:1. בהמשך הערב, יובנטוס ניצחה 0:2 בקליארי בהרכב סופר חסר.


קליארי – יובנטוס 2:0

האלופה הגיעה למשחק בסגל חסר מאוד כאשר חוץ מכריסטיאנו רונאלדו הפצוע גם פאולו דיבאלה, דוגלאס קוסטה ומריו מנדז'וקיץ' נותרו מחוץ לסגל. כרגיל בתקופה האחרונה, מויסה קין פתח בחוד של הגברת הזקנה ושוב לא איכזב, כשכבש שער רביעי בליגה בקצת יותר מ-200 דקות.
 

המצב הראשון של יובנטוס הגיע בדקה ה-11 כשהבלם מרטין קאסרס נעצר על ידי אלסיו קראגנו. כשאין חלוצים, טוב שיש בלמים שיבקיעו. בדקה ה-22 פדריקו ברנרדסקי הרים קרן והבלם לאונרדו בונוצ'י נגח היטב לרשת. לאחר נגיחה של קן ליד המסגרת, גם המארחת הגיבה עם מצב ראשון: ניקולו בארלה שלח מסירה טובה למרכז הרחבה וז'אאו פדרו פספס הזדמנות גדולה כשבעט ברשלנות מעל השער בדקה ה-39. המחצית הסתיימה ביתרון מינורי לזכות הביאנקונרי.


 

יובנטוס התקשתה לייצר מצבים במשחק קבוצתי ובדקה ה-59 קין נשלח בכדור ארוך והפגין הרבה כוח ומהירות אך לא הצליח להקפיץ מעל השוער. 

מי שהתווסף לרשימת הפצועים של יובה הוא הבלם מרטין קאסרס שהוחלף ברודריגו בנטקור בדקה ה-62. הקבוצה של אלגרי נראתה עייפה וספרה את הדקות עד לסיום, אבל יובה לא צריכה הרבה כדי לכבוש. בדקה ה-83 בנטקור המחליף שלח כדור רוחב מצוין וקין הקדים את שחקני ההגנה ודחק לרשת. החלוץ ספג קריאות גזעניות מאוהדי קליארי.


בונוצ'י כובש לזכות יובה (AFP)
 


מילאן – אודינזה 1:1
מילאן הגיעה למשחק לחוצה מאוד לאחר שני הפסדים רצופים והתקשתה בפתיחה מול קבוצת התחתית ובדקה ה-11 קיבלה בשורות רעות כשהשוער ג'יאנלואיג'י דונארומה נפצע. במקומו עלה לשחק השוער הותיק פפה ריינה (36) בהופעת הבכורה שלו העונה בליגה. הרוסונרי השתפרו לאט לאט ובדקה ה-25 הגיע המהלך היפה במשחק: לוקאס פאקטה שכמה דקות קודם לכן בעט מרחוק וכמעט מצא את החיבורים, שלח מסירה נפלאה, קורטונה עצר על החזה ובעט בסיבוב מהאוויר ואילץ את שוער אודינזה למתוח איברים. 


גאטוסו נאלץ לבצע חילוף כפוי נוסף כשגם ניקולאס קורטונה נפצע ופינה את מקומו לסמו קאסטחיו, אבל רגע לפני ההפסקה הגיע השער המיוחל. קורטונה הרים לרחבה, פיונטק הקדים את הבלם ונבלם על ידי השוער, ומייד עט על הריבאונד כדי לדחוק לרשת. זה היה השער ה-20 של החלוץ הפולני בליגה, יותר מכל אחד אחר פרט לפאביו קוואליארלה. במחזור הבא תצא מילאן למשחק הכי קשה שיש בליגה האיטלקית – משחק נגד האלופה יובנטוס.


מילאן כבר הריחה את השער השני אבל ספגה במתפרצת מטורפת של האורחת שטסה קדימה. קווין לסגנה כבש מקרוב אחרי כדור רוחב מצוין של סקו פופונה, 1:1 בסן סירו בדקה ה-64. אודינזה לא הסתפקה בזה וכמעט ביצעה מהפך כשהבלם דה מריו נגח ליד הקורה אחרי כדור חופשי של רודריגו דה פול. מילאן הייתה בהלם, והמארחת שוב החמיצה. לסגנה היה יכול לקנות את עולמו שוב אבל בעט החוצה ממצב נוח. מילאן מיעטה לסכן ובדקה ה-86 סמו קסטייחו הגיע להזדמנות נפלאה אבל החליק ובעט מהאוויר לידיו של השוער. מילאן השיגה קרנות סמוך לסיום אבל שוב כמעט ספגה במתפרצת ורק גליץ' מאוחר של הקאן צ'להאנולו מנע מהפך. במחזור הבא מילאן תצא למשחק החוץ הקשה ביותר – נגד האלופה יובנטוס.



דונארומה ורומניולי (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי