דיווח: רונאלדו עשוי לשחק כבר במשחק הראשון מול אייאקס

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

ב"גאזטה דלו ספורט" דווח כי תוצאות הבדיקות של הכוכב הפורטוגלי מצוינות והאפשרות שישחק כבר ביום רביעי ברבע גמר ליגת האלופות ריאלית לחלוטין. יובנטוס תוכל לזכות באליפות אם תנצח את מילאן ונאפולי תפסיד

(גודל טקסט)

בשורה מעודדת לאוהדי יובנטוס. אחרי שנפצע לפני שבוע וחצי במשחק של פורטוגל נגד סרביה במוקדמות היורו, כריסטיאנו רונאלדו עשוי לחזור לכר הדשא כבר במשחק הראשון במסגרת רבע גמר ליגת האלופות שיתקיים ביום רביעי באמסטרדם נגד אייאקס. בכל מקרה, השחקן לא צפוי לקחת חלק במשחק הליגה מחר (שבת) נגד מילאן.

ב"גאזטה דלו ספורט" דווח כי כל נושא הטיפול בכוכב הפורטוגלי בן ה-34 הוא עניין רגיש שנעשה בזהירות רבה, כשביובנטוס חוששים מסיכונים ומהישנות של הפציעה. תוצאות הבדיקות האחרונות של רונאלדו היו כל כך חיוביות, שכעת האפשרות שיחזור לשחק כבר במשחק החוץ החשוב בהולנד נראית ריאלית לגמרי.

פאולו דיבאלה, לאונרדו ספינצולה ומריו מנדז'וקיץ' שהאריך אתמול את חוזהו יהיו בסגל של מאסימיליאנו אלגרי למשחק מול הרוסונרי במסגרת המחזור ה-31 בסרייה A. הגברת הזקנה תוכתר כאלופת איטליה כבר במחזור הקרוב אם תנצח את מילאן ונאפולי תפסיד בביתה לגנואה ביום ראשון.

יחגגו אליפות כבר במחזור הקרוב? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי