כריסטיאנו רונאלדו ינוח, יובנטוס תזכה רשמית באליפות?

כריסטיאנו רונאלדו עם שחקני אייאקס
כריסטיאנו רונאלדו עם שחקני אייאקס | AFP

הכוכב יזכה למנוחה לאחר ה-1:1 באמסטרדם נגד אייאקס: "אין היגיון בלסכן אותו, גם שחקנים אחרים שסבלו מעומס לא ישחקו", אישר המאמן מסימיליאנו אלגרי שאם ינצח את ספאל יוביל את הגברת הזקנה לאליפות שמינית ברצף

(גודל טקסט)

האליפות השמינית ברציפות של יובנטוס הייתה במשך שבועות רק עניין של זמן, אבל נראה שזה הגיע: הביאנקונרי יתארחו מחר (16:00) אצל ספאל הקטנה שעוד נלחמת על הישרדותה, בידיעה שנקודה תספיק כדי לפתוח את השמפניות ולהגיע לגומלין רבע גמר ליגת האלופות נגד אייאקס ביום רביעי בתור אלופה.

במסיבת העיתונאים שנערכה היום (שישי) לקראת המפגש, אישר המאמן מסימיליאנו אלגרי שהכוכב הגדול כריסטיאנו רונאלדו, שכבש ב-1:1 נגד ההולנדים באמצע השבוע במשחק החזרה שלו מפציעה, יזכה למנוחה: "אין היגיון בלסכן את כריסטיאנו, גם לא שחקנים אחרים שהיה עליהם המון עומס ושיחקו גם בפגרת הנבחרות. בכל מקרה אני מבטיח שאעמיד הרכב חזק כדי לעמוד באתגר שמחכה לנו". מי שצפוי לפתוח במקום CR7 הוא פאולו דיבאלה.

אלגרי גם דיבר על האליפות השמינית ברציפות (והחמישית שלו) שצפויה להפוך לרשמית, אם לא מחר אז שבוע לאחר מכן לאור פער של 20 נקודות מנאפולי שבמקם השני: "זכייה באליפות תמלא אותי בגאווה. זה חשוב לעבוד במועדון שאתה יכול לזכות בו בחמש אליפויות רצופות. זה יכול להיות יום יוצא מן הכלל מחר ונהיה חייבים לחגוג, כי אליפות שמינית ברצף זה משהו מיוחד".


כריסטיאנו רונאלדו חוגג באמסטרדם. לא יהיה שותף למשחק האליפות? (AFP)

כשנשאל מי עוד עשוי לנוח מלבד רונאלדו השיב המאמן: "בונוצ'י בסדר, אבל הוא עשוי לנוח. בשער יפתח מתיה פרין וגם חואן קוואדרדו ישחק. גם אנדראה ברצאלי לא יגיע איתנו, לאמסטרדם הוא הצטרף כי זה היה משחק חשוב. זה לא יהיה פשוט, אבל אנחנו רוצים לנצח ולזכות באליפות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי