צמד נדיר לקוליבאלי, נאפולי דחתה את האליפות של יובנטוס

קאלידו קוליבאלי
קאלידו קוליבאלי | Gettyimages

הבלם כבש שני שערי בכורה העונה ב-1:3 בחוץ על קייבו והחבורה של קרלו אנצ'לוטי צימקה את הפער מהמוליכה ל-17 נקודות כאשר נותרו עוד שישה מחזורים. שער ובישול לקוואליארלה, זאזא כבש והורחק מול קליארי

(גודל טקסט)
המחזור ה-32 של הליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) כשבמוקד משחק החוץ של נאפולי שניצחה את קייבו 1:3 ודחתה את חגיגות האליפות של יובנטוס. במשחק שפתח את הערב טורינו נפרדה בתיקו 1:1 על קליאירי בו נשלפו לא פחות משלושה אדומים. סמפדוריה השיגה 0:2 ביתי על גנואה בזכותו של פאביו קוואליארלה שכבש ובישל. פיורנטינה סיימה בתיקו מאופס עם בולוניה וגם ססואלו ופארמה נפרדו ללא שערים. במשחק המאוחר גברה אינטר 1:3 בחוץ על פרוזינונה והתבססה במקום השלישי.


קייבו – נאפולי 3:1

נאפולי הגיעה למשחק ה בידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון תעניק ליובנטוס באופן רשמי את האליפות והחבורה של קרלו אנצ'לוטי לא הציגה משחק גדול, אך עמדה במשימה וניצחה את נועלת הטבלה החלשה 1:3 מצמד נדיר של הבלם קאלידו קוליבאלי (15 ו-81) שכבש לראשונה העונה בסרייה א' ושער נוסף של החלוץ ארקדיוש מיליק (64). סזאר רק צימק עבור קייבו (90).


נאפולי חזרה לנצח אחרי שלושה משחקים רצופים בכל המסגרות והתבססה במקום השני בטבלה עם 67 נקודות, 17 פחות מיובנטוס שכאמור תוכל לחגוג את האליפות במחזור הקרוב אם לא תמעד במשחק הבית נגד פיורנטינה. 



⏱8️⃣1️⃣
G⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️L❗️❗️❗️
Ancora lui!!! @kkoulibaly26!!!
⚽️ #ChievoNapoli 0-3
@SerieA
#ForzaNapoliSemprepic.twitter.com/X68kv962bH

— Official SSC Napoli (@sscnapoli) April 14, 2019



פרוזינונה – אינטר 3:1

ראג'ה נאינגולן (19) ופנדל של איבן פרישיץ' (37) סידרו לנראזורי יתרון כפול, פרנצ'סקו קסאטה רק צימק (61) וומתיאוס וסינו חתם (93) 1:3 רגע לפני שריקת הסיום. אינטר התבססה במקום השלישי בסרייה א' עם חמש נקודות יותר מהיריבה העירונית מילאן שניצבת מקום אחד מתחתיה. פרוזינונה, לעומת זאת, נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים והיא בדרך הבטוחה לליגה השנייה כאשר הפער מחוף מבטחים עומד על שמונה נקודות כאשר נותרו עוד 18 בלבד בקופה.



סמפדוריה – גנואה 0:2

הסקורר פאביו קוואליארלה פתח את המשחק עם תפקיד המבשל כשכבר בדקה השלישית שלח כדור רוחב חזק אותו דחק לרשת החלוץ גרגורי דפרל והגיע לעשרה שערים העונה בכל המסגרות. בדקה ה-53 הוא חזר לתפקידו העיקרי כשכבש בפנדל מדויק (לאחר שלושה משחקי בצורת באיטליה) ועלה ל-22 שערי ליגה, אחד יותר מקשישטוף פיונטק, שבסיבוב הקודם כבש לזכות גנואה במשחק הבית מול סמפדוריה. גנואה הייתה נסערת ובצדק לאחר שדוידה בירסקי שנגע בידו ברחבה הורחק בכרטיס אדום בהחלטה מחמירה מצד השופט.


המארחת הורידה הילוך אבל סמוך לסיום קוואליארלה חיפש שער נוסף ובדקה האחרונה הגיע לאחד על אחד מול השוער אנדרי ראדו שזינק נפלא והדף לקרן. רק ליאו מסי וקיליאן אמבפה היו מעורבים ביותר שערים ממנו העונה בליגות הגדולות באירופה. הוא גם השחקן הראשון של סמפדוריה שכובש 22 שערי ליגה מאז עשה זאת ויצ'נזו מונטלה בעונת 1996/97.


לאחר שני הפסדי ליגה שהרחיקו אותה מהמאבק על אירופה, המארחת חזרה לנצח. סמפדוריה אמנם נותרה במקום התשיעי אך רחוקה ארבע נקודות מהמקום השישי המוליך לליגה האירופית. גנואה מנגד, מדורגת במקום ה-14 ורחוקה שש נקודות מהקו האדום. בחודש האחרון היא הצליחה להנחיל הפסד בכורה העונה ליובנטוס וגם לסיים בתיקו מול נאפולי, כך שהיא יכולה לשאוב אופטימיות לקראת ההמשך.



Fabio Quagliarella has scored 22 @SerieA goals this season, the last @sampdoria_en player to have done the same in a single Serie A campaign was Vincenzo Montella in 1996/97. pic.twitter.com/wDMrLJvLxn

— ForzaItalianFootball (@SerieAFFC) April 14, 2019


טורינו – קליארי 1:1
חבורתו של וולטר מצארי פספסה הזדמנות לטפס באופן זמני למקום השישי לאחר שרשמה תוצאת תיקו שנייה ברציפות, הפעם נגד קליארי ממרכז הטבלה. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-52 מכיבוש שלישי העונה של סימאונה זאזה. 22 דקות לאחר שערו של החלוץ, הורחק זאזה באדום ישיר. האורחת ניצלה מיד וכבשה את השוויון בדקה ה-78 משער של פאבולטי הנהדר. בדקות האחרונות שחקני האורחת קיבלו שני אדומים זה אחר זה, לוקה פלגריני יצא בשני הצהובים בדקה ה-82, וניקולו בארלה קיבל גם הוא אדום ישיר בדקה ה-90, אך למרות זאת טורינו לא ניצלה את הנסיגה של קלאירי ואיבדה נקודות יקרות.



סימונה זאזה עם רגנאר קלבאן (Gettyimages)


תוצאות נוספות:
פיורנטינה – בולוניה 0:0

ססואלו – פארמה 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי