דיווח: דיבאלה מסרב לעבור לאינטר תמורת איקרדי

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | Gettyimages

בארץ המגף נטען כי יובנטוס סיכמה עם הנראזורי על טרייד יוצא דופן, אבל סירובו של חלוץ הגברת הזקנה בשלב זה לא מאפשר את קיום העסקה. בשבת ב-19:00: רונאלדו יכול לזכות באליפות הראשונה שלו בסרייה A

(גודל טקסט)

איטליה סוערת בעקבות ידיעה שפרסם הבוקר (שישי) העיתונאי הבכיר אלפרדו פדולה, לו טור בעיתון "קוריירה דלו ספורט": יובנטוס ואינטר מוכנות לבצע עסקת חליפין, אלא שפאולו דיבאלה מסרב לעזוב את הגברת הזקנה ולעבור נראזורי בתמורה למאורו איקרדי.

זה לא סוד שמערכת היחסים בין אירקדי לאינטר עלתה על שרטון, מאז סרט הקפטן נלקח מהחלוץ אי שם בפברואר עברו חודשיים ארוכים על אינטר וכוכב הקבוצה, אבל כעת גם מעמדו של דיבאלה התערער בביאנקונרי, כשלמעשה הגעת כריסטיאנו רונאלדו דחקה אותו פעמים רבות אל מחוץ להרכב ובעמדות הקישור הוא מתקשה לספק את אותה היכולת.

ובחזרה לידיעה, נטען כי דיבאלה מסרב לעזוב את יובנטוס, לאינטר או לכל קבוצה אחרת, אולם הוא צפוי להיפגש בקרוב עם פאבל נדבד בשל ההדחה מהאלופות ופתיחת ההכנות לעונה הבאה, שיחה שבסיומה הוא עשוי להבין שיעשה בשכל אם יבחר לעזוב.



ספאלטי ואיקרדי. יובה תשים את ידה על הכוכב לאור העימות במילאנו? (Gettyimages)

בכל מקרה, מחר (שבת, 19:00) צפויה הגברת הזקנה להבטיח רשמית את האליפות השמינית שלה ברציפות אחרי המעידה המפתיעה לספאל במחזור שעבר. הגברת הזקנה תארח במחזור ה-33 את פיורנטינה ולאחר ההדחה מול אייאקס צפוי מסימיליאנו אלגרי לפתוח בהרכב חזק לעיני הקהל הביתי כדי להשלים סוף סוף את הזכייה בסקודטו, כך שגם כריסטיאנו רונאלדו בתמונת ההרכב. עם זאת, דיבאלה ייעדר כ-20 ימים ואת העונה סיימו מריו מנדז'וקיץ' וסמי חדירה. גם ג'יורג'יו קייליני לא אמור לשחק, בעוד אנדראה ברצאלי עשוי להיכלל בסגל.

יובה זקוקה לנקודה בלבד לאור פער של 17 נקודות מנאפולע השנייה, כשיישארו 12 נקודות בקופה. לסגולים מפירנצה אין יותר מדי על מה לשחק ורואים זאת בשמונת המחזורים האחרונים בהם לא ניצחה, מה שגם דירדר אותם למקם העשירי והסיכוי להשגת הכרטיס לליגה האירופית נראה קלוש.


רונאלדו. ינסה להתאושש על חשבון פיורנטינה ולזכות באליפות ראשונה באיטליה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי