דיבאלה: "יום אחד אתה הכי טוב ולמחרת אתה חסר תועלת"

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | Gettyimages

החלוץ הארגנטינאי שחווה עונה רעה, מספר בראיון גלוי באיטליה על חיי הכדורגלן: "זה כמו רכבת הרים". על כריסטיאנו רונאלדו: "לא האמנו, חשבנו שזו רק כותרת בעיתון". וגם: רשימת הקניות של הפורטוגלי לראשי יובה

(גודל טקסט)

פאולו דיבאלה סיים את עונת 2017/18 כאחד השחקנים הטובים בעולם. הוא כבש 26 שערים ב-46 משחקים, שמר על עקביות, הציג כדורגל נפלא וסחף את יובנטוס לאליפות שביעית ברציפות. בארץ המגף לא יכלו לחכות לשיתוף הפעולה בינו לבין כריסטיאנו רונאלדו שהצטרף הקיץ מריאל מדריד. אלא שהארגנטינאי חווה נסיגה גדולה ביכולתו וחווה עונה קשה עם עשרה שערים בלבד. היום (רביעי) החלוץ התראיין ל"קוריירה דלה סרה" האיטלקי וסיפר על החיים ביובנטוס, ההשפעה של כריסטיאנו רונאלדו וגם סיכם את העונה.

דיבאלה אמר: "החיים של שחקן כדורגל הם כמו רכבת הרים. יום אחד אתה הכי טוב ולמחרת אתה חסר תועלת. קשה למצוא את האיזון הזה. הקשיים האלה הם משהו שכולם חויים, אפילו אלופים כמו ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו. אחרי כל מה שעשו במהלך הקריירה שלהם וההישגים הרבים – עדיין מותחים עליהם ביקורת".

על החולצה מספר 10: "כשמנהלי יובנטוס הציעו לי את זה, חשבתי על זה אבל הגבתי מהר – אי אפשר לסרב להצעה כזו. עבורי היה מדובר בכבוד ואחריות עצומה, אני חייב להוכיח מדי יום שזה מגיע לי". 


דיבאלה. "חיי שחקן כדורגל הם כמו רכבת הרים" (Gettyimages)

על כריסטיאנו רונאלדו: "אף אחד לא העלה על דעתו שהוא יגיע, אפילו לא אנחנו השחקנים. חשבנו שזו רק כותרת של העיתון. כשהוא הגיע, ראינו עד כמה הוא בחור רגיל ושחקן פשוט. יש את הדימוי שיצרו לו מבחוץ אבל זה לא נכון, זה קשור רק לדרך שלו על המגרש. בפנים, בחדר ההלבשה, הוא בחור טוב כמו האחרים, אוהב להתלוצץ עם כולם".

כדורגל: "כילד ניסיתי דווקא לשחק כדורסל. יום אחד הכדור היה למטה ובמקום לקחת אותו עם הידיים, בעטתי בו. זה היה נראה לי מאוד מגניב. באותו הרגע הבנתי שהספורט שלי הוא כדורגל".

ועוד ביובנטוס, "קוריירה דלו ספורט" מדווח שכריסטיאנו רונאלדו דורש מההנהלה לחזר את הקבוצה ולבנות קבוצה תחרותית במיוחד שתוכל להסתער בשנה הבאה על ליגת האלופות. הפורטוגלי הזכיר שישה שחקנים אותם הוא רוצה לצרף: מדובר בז'ואאו פליקס מבנפיקה, רפאל וראן ואיסקו חבריו מריאל מדריד, הבלם קוסטאס מנולאס מרומא, פדריקו קייזה קשר הכנף של פיורנטינה וכן הקשר המרכזי של ליון, טנגי אנדומבלה


דיבאלה עם רונאלדו. ביובה לא האמינו (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי