רונאלדו חגג 600 שערים. ספאלטי רוצה להמשיך

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

הדרבי ד'איטליה הסתיים ללא הכרעה ובארץ המגף כולם מרוצים: הפורטוגלי הגיע לציון דרך בקריירת המועדונים שלו בעוד הנראזורי השיגה נקודה חשובה במאבק על ליגת האלופות. מאמן אינטר: "הייתי נשאר גם מאה שנה"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)
הקרב בין אינטר ויובנטוס אתמול אמנם היה פחות יוקרתי ממשחקי העבר אך בארץ המגף נראה שכולם מרוצים לאחר התיקו 1:1 אתמול בסאן סירו. שני שערים נפלאים – אחד של ראג'ה ניינגולאן והשני של כריסטיאנו רונאלדו שכבש ציון דרך, אווירה נהדרת, הגברת הזקנה לא הפסידה ואילו הנראזורי השיגו נקודה חשובה בקרב על ליגת האלופות. 


בשער "הגאזטה דלה ספורט" נכתב: "CR600 מול נינג'ה אינטר" על רקע תמונה של שני כוכבי השערים חוגגים. "אינטר שלטה במשך שעה ושיחקה טוב אבל יובנטוס השוותה". עוד צוין שהמאמן לוצ'יאנו ספאלטי שהיה מרוצה ממה שראה מקבוצתו, הבטיח שימשיך גם בעונה הבאה ואומר שהיה נשאר באינטר גם מאה שנה". ב"טוטוספורט" האיטלקי נכתב: "רונאלדו ענה לראג'ה עם טיל משלו".


כריסטיאנו רונאלדו כבש אתמול את שערו ה-600 בקריירת המועדונים שלו, ציון דרך יוצא מן הכלל. הוא כבש את מרבית שעריו בריאל מדריד – 450, העונה הבקיע 27 שערים במדי קבוצתו הנוכחית, יש לו חמישה שערים במדי ספורטינג ליסבון ועוד 118 במדי מנצ'סטר יונייטד. בתקשורת האיטלקית נכתב בנוסף: "עוד סימן לקריירה האדירה שלו". הפורטוגלי הגיע לציון הדרך הזה ב-801 משחקים והוא השחקן הפעיל הראשון לעשות זאת, והוא הבקיע לפחות 20 שערי ליגה בכל אחת מעשר העונות האחרונות.




אמנם הגברת הזקנה הבטיחה את האליפות כבר אך היה חשוב לה להמשיך לשחק טוב. הקפטן ג'ורג'יו קייליני: "אנחנו רוצים להמשיך לשחק טוב במשחקים שנותרו לנו, בדיוק כמו שעשינו הערב, הם מאפשרים לנו לשים בצד את האכזבה מליגת האלופות. במחצית השנייה ראינו את יובנטוס האמיתית והחזקה, זו שזכתה בסקודטו".


המאמן מאסימיליאנו אלגרי אמר: " עשינו מחצית שנייה טובה, וזה לא היה קל נגד קבוצה שנלחמת חזק על ליגת האלופות בזמן שאנחנו בסגל חסר, אבל סיימנו את המשחק טוב, עם הרבה אנרגיות וגם מצבים איכותיים. זו החובה שלנו להשתפר ולשחק טוב גם במחזורים האחרונים שנותרו".


בצד השני, לוצ'יאני ספאלטי ניתח: "היינו יכולים לנצח את יובנטוס אך גם להפסיד. היינו מאוד מסוכנים ושלטנו במחצית הראשונה. לאחר ההפסקה יובנטוס הייתה אגרסיבית והייתה חסרה לנו איכות. שתי הקבוצות רצו לנצח". על עתידו אמר: "הייתי נשאר גם מאה שנה אבל הם חייבים לבחור מה שהכי טוב למועדון".




השוער סמיר הנדוביץ' אמר: "עשינו משחק מצוין ונותרו לנו ארבעה משחקים עד שנשיג את המטרה, אנחנו בתקופה טובה. אם נמשיך לייצר הרבה הזדמנויות אנחנו נכבוש יותר שערים". עבור ראג'ה ניינגולאן, שהגיע בקיץ מרומא בתמורה ל-24 מיליון יורו לאחר התעקשותו של ספאלטי, היה מדובר ברגע של נחת. הקשר חווה עונה לא טובה ולא עמד בציפיות. בדיוק בגלל שערים כמו אתמול מעריכים אותו. כעת, אינטר מובילה בשש נקודות על פני היריבה העירונית מילאן שמדורגת במקום החמישי ולה יש משחק חסר. מחזור אחד לסיום היא תצא למשחק חוץ קשה מאוד נגד נאפולי.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי