דיווח באיטליה: יובנטוס הציעה לאיקרדי חוזה לחמש שנים

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Gettyimages

העיתונאי האיטלקי הבכיר, טנקרדי פלמרי, חושף את הסכומים: שכר בגובה 8.5 מיליון יורו עם בונוסים בגובה שלושה מיליון יורו. אינטר תסכים למכור בתמורה ל-110 מיליון יורו. וגם: עתידו של אלגרי

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

לעת עתה חזר השקט בין אינטר ומאורו איקרדי אך למרות הציטוטים של ונדה אשתו, מעטים מאמינים שהחלוץ יישאר בנראזורי גם בעונה הבאה. אחת הקבוצות שמגלה עניין בחלוץ היא יובנטוס אלופת איטליה שאף העבירה הילוך בנושא. העיתונאי האיטלקי הבכיר טנקרדי פלמרי חושף את ההצעה המפתה שהגישה הגברת הזקנה לחלוץ: שכר בגובה 8.5 מיליון יורו לעונה בחוזה לחמש שנים עם בונוסים שמנים מאוד שיכולים להגיע עד שלושה מיליון יורו אם יסיים כמלך השערים למשל.

עם החוזה הצפוי, איקרדי יהפוך לשחקן עם השכר השני הכי גבוה באיטליה בצוותא עם גונזלו היגואין, כשרק כריסטיאנו רונאלדו מקדים אותו. עוד צוין בדיווח כי נאפולי רצתה גם היא לצרף את הארגנטינאי והציעה לו חוזה בגובה תשעה מיליון יורו לעונה אך החלוץ דחה את ההצעה. אינטר מצידה צריכה להחליט במהירות כיצד לפתור את הסוגיה, שכן היא חייבת עוד 40 מיליון דולר עד ל-30 ביוני כדי לעמוד בחוקי הפייר פליי הפיננסי. אינטר רוצה למכור את החלוץ בסכום גבוה יותר מזה שהיגואין עבר ליובנטוס בזמנו – 90 מיליון יורו, בהתחשב בגילו הצעיר. אינטר רצתה למכור אותו ב-160 מיליון יורו אך תסתפק גם ב-110 מיליון.

העסקה נראית מצוינת עבור שני הצדדים להוציא את אוהדי אינטר שצפויים להתאכזב מהמהלך. איקרדי ישמח לא לא להיפגע כלכלית (היה אמור להרוויח תשעה מיליון יורו בחוזה החדש באינטר) ולהישאר בארץ המגף, בעוד אינטר תצליח למכור את החלוץ לאחר שהחיזורים מצד אתלטיקו מדריד ופריז סן ז'רמן נפסקו. אינטר, אגב, תשמח לכלול בעסקה את החלוץ מויזה קן אך הביאנקונרי מסרבים. כרגע אלגרי ממשיך אך נראה שההנהלה איבדה בו אמון לאחר ההדחה בליגת האלופות ע"י אייקס.


אלגרי. יישאר ביובנטוס? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי