דיווח: דנילו עשוי לחתום באינטר, דאלברט לא צפוי להמשיך

דנילו
דנילו | Gettyimages

השחקן בן ה-27 של מנצ'סטר סיטי שממעט לקבל דקות, עשוי למלא את עמדת המגן הימיני במקום ורסליקו שעשוי לשוב לאתלטיקו מדריד. המגן שהגיע מניס תמורת 21 מיליון, צפוי לעזוב

(גודל טקסט)
אינטר ממשיכה בחיזוק ההגנה לקראת העונה הבאה. לאחר הדיווחים הכמעט סופיים על הגעתו של דייגו גודין בתוספת הארכת החוזה למילאן שקריניאר, באיטליה פרסמו היום (חמישי) שהנראזורי שוקלת לצרף את דנילו ממנצ'סטר סיטי שממעט לשחק העונה וצפוי לעזוב בסוף העונה.


אינטר שעדיין לא הבטיחה מקום לליגת האלופות ארבעה מחזורים לסיום העונה, ממשיכה בבניית הסגל לקראת העונה הבאה. למרות שאינטר מדורגת עם ההגנה השנייה הטובה בליגה האיטלקית, בהנהלת הקבוצה רוצים לחזק את החלק האחורי עם הגעתו של דנילו בן ה-27. בעקבות הגעתו של הברזילאי, ברזילאי אחר צפוי לעזוב את אינטר, וזהו דלאברט. המגן השמאלי כמעט ולא משחק העונה ומעמדו במועדון ירוד.


בחודשים האחרונים, אנו שמים לב כיצד אינטר מדגישה כי נושא ההגנה הוא בעדיפות גבוהה אצלה. רק לאחרונה, בלם הקבוצה מילאן שקריניאר סיכם עם הקבוצה על הארכת חוזה, ורק הודעה רשמית חסרה. אנדראה ראנוקיה חתם באופן רשמי על הארכת חוזה עד ל-2021 ואף הוריד משכרו. 



דאלברט צפוי לעזוב את אינטר (Gettyimages)


שני בלמי הקבוצה מצטרפים לסטפן דה פריי וקוואדו אסמואה שהגיעו בהעברות חופשיות מלאציו ויובנטוס בהתאמה וזה עדיין לא נגמר. הנראזורי צפויים להכריז בקרוב על החתמתו של דייגו גודין מאתלטיקו מדריד גם בהעברה חופשית. מי שצפויים לעזוב מלבד דאלברט, הם מירנדה, סדריק סוארס וסימה ורסליקו.





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי