כריסטיאנו רונאלדו: "לא שולל שאפנה לקריירת אימון בעתיד"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

הפורטוגלי התראיין למגזין הנחשב "אייקון" ודיבר על עתידו ועל כיצד הגיע לאן שהוא היום: "אם תקלוט את הדברים הקטנים, אתה תהפוך לאתלט טוב יותר. אין שום דבר מזויף בי וביובנטוס ראו את זה"

(גודל טקסט)

כמעט שנה עברה מאז רמז כריסטיאנו רונאלדו כי הוא עוזב את ריאל מדריד, רמיזה שמעט אחריה הגיע המעבר ליובנטוס. מאז הספיק הכוכב לשבור שיאים גם לאיטליה, לזכות באליפות הסרייה א', – וגם להיות מודח ברבע גמר ליגת האלופות. הפורטוגלי כבר בן 34, ולמרות הכושר המטורף בו הוא נמצא יש שיגידו שפסגת הקריירה שלו מאחוריו. אחרי חמש זכיות בליגת האלופות, אליפות אירופה עם הנבחרת ואינספור תארים אישיים, קשה לדמיין מה תהיה המטרה הבאה שלו.

רונאלדו העניק ראיון למגזין "אייקון" ודיבר על מה שעבר במהלך השנים ככדורגלן אם לא הטוב בעולם לבטח אחד מהם, ועל עתידו. "לאמן בעתיד? אני לא שולל את זה", אמר.

סוד ההצלחה שלו: "אתה חייב להיות צנוע, ללמוד שאתה לא יודע הכל. אם אתה חכם, אתה תקלוט דברים קטנים שיעשו אותך אתלט טוב יותר".

"התאקלמתי ביובנטוס בצורה מושלמת", סיפר CR7, "הם ראו שאין שום דבר מזויף בי. זה כריסטיאנו והוא מה שהוא כי אכפת לו מעצמו. זה דבר אחד להגיד את זה ומשהו אחר לגמרי לעשות את זה. איך זכיתי חמש פעמים ב'באלון ד'אור' וחמש פעמים בצ'מפיונס?"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי