שוב רונאלדו הציל את יובנטוס, שסיימה ב-1:1 נגד טורינו בדרבי

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

הגברת הזקנה שסובלת ממכת פציעות לא נראתה טוב וספגה שער מוקדם מרגלי לוקיץ' (18), אבל לחץ במחצית השנייה הסתיים בנגיחה של הכוכב ששחרר הרבה לחץ אצל אלגרי. בספרד, לגאנס הביכה את סביליה עם 0:3

קבוצות: טורינו
(גודל טקסט)
יובנטוס כבר הבטיחה את האליפות באיטליה, אבל זה לא אומר שהיא סיימה את העונה. הגברת הזקנה פתחה הערב (שישי) את המחזור ה-35 בסרייה א' עם תיקו 1:1 ביתי נגד טורינו בדרבי.


בשונה מרוב משחקי הליגה, בהם מויזה קין עלה מהספסל בתור האס המכריע משחקים, הפעם הוא פתח בחוד לצד רונאלדו בשל שורת הפצועים הארוכה שכוללת את דיבאלה, קוסטה ומנדז'וקיץ'. אבל הוא לא הצליח לעשות את מה שהוא עשה בדקות הסיום של לא מעט משחקים, וההתקפה של יובנטוס לא הגיעה למצבים בדקות הראשונות. טורינו ניצלה את זה כדי להפתיע, ובדקה ה-18 סשה לוקיץ פרץ לתוך הרחבה, ניצל איבוד כדור בהגנה השחורה לבנה וכבש את ה-0:1 של האורחת.


יובנטוס נכנסה להלם ולא הצליחה ליצור התקפה אחת ראויה עד הירידה להפסקה. במחצית השנייה היא התאוששה, ואת הדקות הבאות היא העבירה בלחץ אדירו על השער של סלבטורה סיריגו. אבל הבעיטות שהגיעו בסוף היו חלשות מדי, ובעיטה אדירה אחת של ספינוצלה מצאה את העמוד. רק בדקה ה-84 זה הצליח סוף סוף, ורונאלדו הגיע בזמן להגבהה של ספינוצלה כדי לנגוח פנימה את השוויון. טורינו, שקיוותה לנצח את הקבוצה הבכירה של העיר בפעם השנייה בלבד בשני העשורים האחרונים, ירדה עם נקודה בלבד.




ספרד: סביליה הובכה בבית עם 3:0 ללגאנס
האנדלוסים בתקופה נהדרת והיו יכולים לעלות למקום הרביעי, אבל אן-נסירי (8), ברייטווייט (20) ואוסקר (82) הדהימו.


צרפת: 1:1 בין מארסיי לשטרסבורג
מארסיי היתה יכולה להתקרב למקום הרביעי, אבל שער של לאלה בדקה ה-65 חילקה את הנקודות והמרחק בינה לבין כרטיס לאירופה הוא ארבע נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי