אינטר נתקעה עם תיקו באודינזה. ספאל הביסה 0:4 את קייבו

לאוטרו מרטינס מאוכזב
לאוטרו מרטינס מאוכזב | Gettyimages

הקבוצה של ספאלטי איבדה נקודות יקרות מול קבוצות התחתית כשלא הצליחה לכבוש, ומחר רומא תוכל להשוות את מספר הנקודות שלה. צמד לבלם פליפה דה סילבה, הקבוצה של סמפליסי הבטיחה את הישארותה בליגה

קבוצות: אינטר אודינזה
(גודל טקסט)
 המחזור ה-35 בליגה האיטלקית החל אמש (שישי) עם תיקו 1:1 בדרבי המסקרן בין טורינו ויובנטוס, ונמשך הערב (שבת) עם שני משחקים. ספאל הביסה 0:4 את קייבו. במשחק השני של ערב, אודינזה ואינטר סיימו בתיקו מאופס.

אודינזה – אינטר 0:0
הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי הייתה יכול לעשות צעד גדול להבטחת המקום בליגת האלופות אך סיימה בתיקו שני רצוף, לאחר ה-1:1 נגד יובנטוס במחזור הקודם. אינטר שלטה יותר בכדור, איימה עשר פעמים על השער והשיגה שמונה קרנות, אך השוער המארח חואן מוסו עבד קשה ותיסכל את הנראזורי. הקפטן מאורו איקרדי עלה מהספסל רק בדקה ה-63 במקומו של בורחה ואלרו. בלדה קייטה רשם החמצה גדולה סמוך לסיום כשגלש לכדור אבל לא הצליח להכניע את השוער.


אינטר יכולה לראות את מחר את אטלאנטה משווה את מס' הנקודות שלה ואת רומא החמישית בטבלה מתקרבת עד כדי נקודה. אודינזה מנגד הרוויחה נקודה יקרה במאבקי התחתית שלה. והפער שלה מהקו האדום גדל לחמש נקודות לפחות זמנית.




ספאל – קייבו 0:4

הצגה גדולה של המארחת על חשבון קייבו, אחת היורדות הכי חלשות בהיסטוריה של הליגה, שדורגה במקום האחרון כבר מהמחזור השני ולא הצליחה להיחלץ ממנו. שני נצחונות בלבד, 25 הפסדים, זה המאזן הדל של החמורים המעופפים. בשנה שעברה נשארה ספאל בליגה על הקשקש, במרחק זעום מהקו האדום, ואילו השנה שלושת מחזורי הסיום יהיו לא חשובים עבורה.

למעשה, לקייבו לא היה סיכוי מול הקבוצה של מאוריסיו סמפליסי שניצחה בשישה משמונת משחקי הליגה האחרונים שלה, כולל מול יובנטוס, רומא ולאציו. הבלם פליפה דה סילבה כבש בנגיחה בדקה השמינית והשלים צמד בדקה ה-55, כשבין לבין מבקיע גם החלוץ סרג'יו פלוקארי (47). הקשר הסלובני סמין קורטיץ' קבע את תוצאת המשחק עם שער קבוצתי נאה בדקה ה-81. הקבוצה הבטיחה רשמית את הישארותה בליגה אך המאמן התעקש שלא לחשוף האם ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי