אנטוניו קונטה הצהיר: "לא אאמן את רומא בעונה הבאה"

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | Gettyimages

המאמן שמחוזר על ידי הגדולות באיטליה הודיע רשמית כי לא יצטרף בעונה הבאה לג'יאלורוסי. על פי ההערכות אינטר היא בעלת הסיכויים הגבוהים ביותר למנותו במקם ספאלטי, אך גם מילאן ויובנטוס בתמונה

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)
מאז שעזב את צ'לסי בעונה שעברה, אנטוניו קונטה הפך למאמן הכי מבוקש באיטליה על ידי הקבוצות הגדולות. לאחרונה הגיעו דיווחים מארץ המגף כי לא פחות מארבע קבוצות בכירות מעוניינות בשירותיו. מילאן, אינטר, יובנטוס ולאחרונה גם רומא. היום (שלישי) הודיע קונטה באופן רשמי כי הוא לא יאמן את רומא, זאת למרות שקיבל הצעה על סך 9.5 מיליון יורו מהבעלים האמריקאי ג'יימס פאלוטה.

ההחלטה של קונטה לא לאמן את הג'ילארוסי נבעה מ"חוסר תנאים ראויים להשתלט על הליגה", כפי שהצהיר המאמן בראיון ל"גאזטה": "אני חושב שיובנטוס התחילה דרך והם מאוד מאושרים עם אלגרי שממשיך את עבודתי בקבוצה ועושה זאת בצורה טובה. אי אפשר לדעת מה המחר יביא אתו. כיום אם מישהו יתקשר אליי, אני יודע שאני צריך להביא את הרעיונות שלי עם השיטות שלי בכדורגל, כיוון שאני מאוד קפדן עם עצמי".


עוד אמר קונטה: "אני לא חושב שתפקידו של מאמן הוא לעשות כמה שפחות נזק. אם מועדונים חושבים ככה, הם לא צריכים להתקשר אליי. יש לי רק בעיה אחת: אני רוצה לנצח כמה שיותר. זו המטרה של העבודה שלי. זה חל על כל קבוצה, לא רק אינטר או מילאן – אני חייב להיות נאמן לעצמי עם האפשרות שאני יכול לנצח כל אחד, ואני חייב להרגיש שלנצח כל קבוצה זה אפשרי. אחרת, אני יכול להישאר בלי שום בעיות".



קונטה. כבר לא יגיע לרומא (AFP)
 

אקס צ'לסי המשיך לנתח את החלטתו: "התאהבתי ברומא, העברתי שם לא מעט זמן ולמדתי לאהוב את העיר. באולימפיקו אתה מרגיש את התשוקה של האוהדים שחיים כדורגל עם אינטנסיביות מסוימת, שמשוגעים על הקבוצה וחיים בשבילה. יש אווירה נלהבת שעוטפת אותך. נכון לכרגע, התנאים שאני דורש לא קיימים שם, אבל אני חושב שאאמן את רומא יום אחד".

כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה, ההכרזה על מינוי לקבוצה החדשה יקרה כנראה רק בסיום העונה. עם הצטרפותו של בפה מארוטה להנהלת אינטר ויחסיו הקרובים עם אנטוניו קונטה, איתו עבד שנים ביובנטוס, הסיכויים גוברים כי יאמן את הנראזורי בעונה הבאה במקומו של לוצ'יאנו ספאלטי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי