דיווח: בקאיוקו יחצה את הכביש ממילאן לאינטר?

טימו בקאיוקו
טימו בקאיוקו | Gettyimages

קשרה הצרפתי של הרוסונרי מקושר למעבר מפתיע ליריבה העירונית, אחרי שמערכת היחסים שלו עם גאטוסו עלתה על שרטון. הנראזורי יציעו לצ'לסי להשאילו עם אופציית רכישה, בדומה למתווה בחוזה הקיים מול הרוסונרי

קבוצות: אינטר מילאן
(גודל טקסט)
על פי דיווח שמגיע מערוץ מדיהסט האיטלקי, דירקטור אינטר בפה מארוטה, החל במשא ומתן להחתמת טימו בקאיוקו בן ה-24, הקשר שמושאל ליריבה העירונית מילאן. בקאיוקו, כידוע, שייך לצ'לסי ממנה הושאל לרוסונרי עם אופציית רכישה, אלא שבשבועות האחרונים הצרפתי ומאמנו ג'נארו גאטוסו נמצאים בסכסוך מתמשך ומכאן שלא תמומש האופציה המוערכת בכ-35 מיליון יורו.


מה שהחל עם קנס גבוה לקשר בעקבות איחור של שעה לאימון, המשיך במשחק הביתי האחרון נגד בולוניה, במהלכו התבקש השחקן להיכנס כמחליף במקומו של לוקאס ביגליה שנפצע, אלא שהקשר נראה כמי שמסרב להיכנס ולאחר דין ודברים עם גאטוסו, נצפה על ידי מצלמות הטלוויזיה כשהוא מקלל את מאמנו "לך תז**ן" .


באינטר עוקבים אחרי הסיפור, בידיעה שהקשר מרוצה מאוד מהחיים במילאנו וכי סוכנו מיודד עם מארוטה ועשוי לסייע להשלמת העסקה, אך כמו היריבה העירונית, גם אינטר סובלת מבעיות כלכליות ותנסה להגיע מול צ'לסי למתווה לפיו היא תצרפו תחילה בהשאלה עבור 5-6 מיליון יורו, ולאחר מכן תהיה אופציה לרכישה סביב 30 מיליון יורו.



בקאיוקו. נהנה מהחיים במילאנו, יעבור ליריבה העירונית? (Gettyimages)


אגב, בעבר הופצו שתי תמונות של בקאיוקו כשהוא לבוש במדי אינטר, מה שגם הוביל לחיזוק האפשרות שהקשר אכן יעבור את הכביש בקיץ. יש לציין שבקאיוקו מעולם לא התייחס לכך רשמית.


Vecchio cuore neroazzurro …#Bakayoko#Inter#MilanBolognapic.twitter.com/PIxHWwGK8A

— ndrea (@AndryDipi92) May 6, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי