דיווח באיטליה: סוכנו של אלכסיס סאנצ'ס נפגש עם ראשי אינטר

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | AFP

ב"גאזטה דלו ספורט" נכתב כי הצ'יליאני, שקרוב לוודאי יעזוב את מנצ'סטר יונייטד בקיץ, מבוקש על ידי מועדון הצמרת בארץ המגף. הגעתו תוכל להתאפשר רק אם שחקנים ישוחררו, מכירת איקרדי לברצלונה תסלול את הגעתו?

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

האם אנחנו בדרך לעוד עסקה גדולה בכדורגל האיטלקי? העיתון "גאזטה דלו ספורט" מדווח היום (רביעי) כי אלכסיס סאנצ'ס יעזוב כמעט בוואדות את מנצ'סטר יונייטד בסוף העונה, ושמו נזרק לא אחת בהקשר של מעבר אפשרי לארץ המגף. השחקן חווה את אחת העונות הגרועות בקריירה, ולא רק באיטליה מספרים שהוא בדרך לעזוב את הממלכה.

סאנצ'ז הגיע למנצ'סטר יונייטד בעונה שעברה והפך למשתכר הגבוה ביותר בפריימיר ליג, עם שכר של 400 אלף פאונד לשבוע. השדים האדומים נמצאים גם הם במשבר מקצועי, לאחר שלא הצליחו לסיים במקום שמוביל לליגת האלופות, ורושמים לעצמם עוד עונה מאכזבת תחת המאמן הנורבגי אולה גונאר סולשיאר.

ב"גאזטה" נכתב כי סוכנו של הצ'יליאני פרננדו פליצ'ביץ' נמצא כבר מספר ימים במילאנו, ואף היה נוכח במשחק האחרון של מילאן נגד בולוניה. הסוכן מנסה לקבל את ההצעה הטובה ביותר עבור הלקוח שלו, וכבר נפגש עם ראשי אינטר ושמע מהם על הפרויקט של הקבוצה לקראת העונה הבאה.

סאנצ'ס. איכזב מאוד בשורות השדים האדומים (AFP)
סאנצ'ס. איכזב מאוד בשורות השדים האדומים (AFP)

כבר לפני מספר שבועות נשמעו דיווחים שאלכסיס שוקל לחזור לאיטליה, שם החל את הקריירה שלו במדי אודינזה לפני שפרץ ועבר לקבוצות הגדולות ביבשת. הירידה ביכולת ובדקות המשחק של אלכסיס ידועים לו ולסוכנו, ונדמה כי הסיכוי שיישאר ביונייטד קלושה מאוד. יחד עם זאת, מעבר לאינטר יכולה להיות בעייתית בגלל העלויות הרבות שהשחקן מביא איתו. כדי שהמעבר יקרה, אינטר תצטרך להפרד מכמה שחקנים כדי לא לחרוג מחוקי הפייר פליי. כשעזיבתו של מאורו איקרדי נשמעת כבר תקופה ארוכה, מכירה של הארגנטינאי תוכל לממן את ההעברה של הצ'יליאני לעיר האופנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי