רונאלדו ופלורנצי התעמתו: "אתה נמוך מדי בשביל לדבר"

כריסטיאנו רונאלדו, אלסנדרו פלורנצי
כריסטיאנו רונאלדו, אלסנדרו פלורנצי | AFP

האיטלקי ענה בחזרה: "הוא חושב שמשום שזכה בכדור הזהב מותר לו הכל", אך הוסיף שמה שקורה במגרש נשאר שם. פירלו ביקר את יובנטוס: "הביאו את כריסטיאנו אבל אין מי שימסור לו". חילוקי דעות בין אלגרי לנדבד?

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)
רומא לא מוותרת על ליגת האלופות לאחר הניצחון 0:2 על יובנטוס, אך באיטליה התעסקו בעיקר בעימות הקצרבין כריסטיאנו רונאלדו לפלורנצי. זה קרה בדקה ה-60 כשהאיטלקי מחא בפני הפורטוגלי שסימן לו לשתוק ואמר לו: "אתה נמוך מדי בשביל לדבר". שחקנה של רומא היה מי שצחק אחרון כשכבש בדקה ה-79. לאחר המשחק פלורנצי אמר: "לרונאלדו יש את כדור הזהב והוא מאמין שיש לו זכות לעשות מה שהוא רוצה. גם אני אומר ועושה הרבה שטויות במגרש אבל הכל נשאר שם".


אלופת איטליה רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, הרצף הכי גרוע שלה העונה, ולקשר העבר פירלו היה מה לומר: "מאסימיליאנו אלגרי צירף את רונאלדו בקיץ כדי שיעזור לו כלבוש שערים, אבל אין מי שימסור לו את הכדור. הוא צריך לקנות את איסקו שיוכל גם לעזור ליובנטוס לזכות בליגת האלופות".


"יובה עם שני פרצופים: מחצית ראשונה טובה בלי שער, ואז נפילה חדה", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט". ב"טוטו ספורט" נכתב: "יובנטוס בזבזה הזדמנויות, אבל רומא לא סולחת". ב"קוריירה דלה ספורט" נכתב שוב שהמאמן אלגרי יפגש עם הנשיא אנדראה אניילי אך בארץ המגף נכתב גם על חילוקי דעות בין האיטלקי לבין פאבל נדבד. המאמן רוצה להחתים כוכבים גדולים לחיזוק הקבוצה ואילו הצ'כי מאמין בשינויים מינוריים. 




אלגרי אמר לאחר המשחק: "אני מחבב את רומא, כמעט חתמתי שם לפני שש עונות. במחצית הראשונה טעינו יותר מדי, היינו חייבים לכבוש כי גילינו עליונות מוחלטת. זה נורמלי שאנחנו פחות טובים לאחר הזכייה באליפות. הייתה לנו עונה טובה, אבל בליגת האלופות שיחקנו ללא חמישה שחקנים חשובים, שילמנו על כך כשלא היינו טובים ברגע הנכון".


המאמן המשיך: "זה נורמלי שקבוצה תרצה להשתפר משנה לשנה אבל צריך לייצר את התנאים הטובים ביותר לכך, אני כבר מחודש אוקטובר יודע מה צריך לשפר. בשנה הבאה יהיה יותר קשה. אפשר לשחק בצורה אחרת וליצור גירויים חדשים. אני במועדון יוצא מן הכלל".


ברומא, מנגד, חגגו את המקום השישי, מרחק נקודה אחת בלבד מליגת האלופות. הקבוצה לא הפסידה בשמונת משחקי הליגה האחרונים בהם אגרה 18 נקודות. עד לסיום העונה היא תפגוש את ססואלו בחוץ ותארח את פארמה. המאמן קלאודיו ראניירי הודיע שלא יישאר בתפקיד אחר במועדון: "הציעו לי אבל סירבתי, אני רוצה להמשיך לאמן. הגעתי עד לסיום העונה וכך יהיה. אני שמח על הניצחון, אנחנו חייבים להאמין עד הסוף ולעשות את העבודה שלנו גם אם לא נצליח להגיע לליגת האלופות".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי