אינטר חזרה למקום השלישי לאחר 0:2 על קייבו החלשה

שחקני אינטר חוגגים
שחקני אינטר חוגגים | AFP

פוליטאנו (38) ופרישיץ' (86) נתנו לנראזורי שלוש נקודות חשובות במאבק על ליגת האלופות, רגע לפני מפגש הצמרת נגד נאפולי. בולוניה התקרבה להישארות עם 1:4 ענק על פארמה בזכות שני שערים עצמיים

קבוצות: בולוניה אינטר
(גודל טקסט)

מאבקי הצמרת והתחתית בסרייה A רחוקים מלהסתיים. הערב (שני) הושלם המחזור ה-36 עם שני משחקים, כאשר אינטר גברה 0:2 על קייבו ושמרה על המקום השלישי המוביל לליגת האלופות. מוקדם יותר עשתה בולוניה צעד גדול בדרך להישארות בליגה עם 1:4 על פארמה.

אינטר – קייבו 0:2
אינטר אירחה את קייבו שכבר ירדה לליגת המשנה, והייתה חייבת לנצח כדי להישאר במקום השלישי. השליטה של הנראזורי בסאן סירו הייתה כבר מהדקה הראשונה. בדקה ה-38 הלחץ השתלם ומתיאו פוליטאנו העניק שער יתרון יקר, והעלה את המארחת ל-1:0. בדקה ה-76 ריגוני קיבל כרטיס אדום, והשאיר את קייבו בעשרה שחקנים. אינטר ניצלה זאת כדי לצאת להתקפה ובדקה ה-86 פריסיץ כבש את השני, משחרר המון לחץ בקרב האוהדים וההנהלה.

בולוניה – פארמה 1:4
חניכיו של סינישה מיכאילוביץ' עלו למשחק כאילו זה גמר גביע. המקומיים פתחו חזק וידעו שאסור להם להפסיד את המשחק הזה. המחצית הראשונה היתה בשליטתה של בולוניה ואף הגיע ליותר הזדמנויות, ולמרות זאת המחצית נגמרה בתיקו מאופס.

שחקני בולוניה חוגגים. ניצחון משמעותי (Gettyimages)
שחקני בולוניה חוגגים. ניצחון משמעותי (Gettyimages)

במחצית השנייה הקרב האמיתי החל. אורסוליני העלה את בולוניה ליתרון 0:1 בדקה ה-52. בדקה ה-59 שוער פארמה ספה הדף פנימה בעיטה חופשית והכפיל את היתרון . פארמה המשיכה להסתבך, כשברונו אלבס עשה עבירה ולא קיבל את החלטת השופט כמו שצריך, ובתוך דקה קיבל שני צהובים והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. מפה האורחת כבר לא חזרה, בדקה ה-72 ליאנקו נעץ את השלישי. אינגליסה רק צימק בדקה ה-81. המשחק המביך של פארמה נחתם בשער עצמי נוסף של סיראלטה. כשנותרו שש נקודות בקופה, פארמה תהיה חייבת לנצח לפחות משחק אחד כדי להישאר בליגה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי