דיווח: למפארד יחזור לצ'לסי כמאמן, סארי ישוב לאיטליה

פרנק למפארד
פרנק למפארד | Gettyimages

באיטליה פורסם כי מנג'ר דרבי, הנחשב לאגדה בסטמפורד ברידג', ישוב כבר הקיץ לאור הרצון להנחית אדם שאהוב על הקהל. האיטלקי מועמד מוביל לרומא וגם למילאן ויובנטוס

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

"ספורט מדיהסט" האיטלקי מדווח היום (רביעי), במקביל לפרסומים על כך שביממה הקרובה יוכרע עתידו של המאמן מסימיליאנו אלגרי ביובנטוס, כי מנג'ר צ'לסי מאוריציו סארי עשוי בכל זאת לשלם את המחיר, לעזוב את לונדון ולשוב לאיטליה, על אף שהוביל את הקבוצה לגמר הליגה האירופית והצליח לסיים במקום השלישי המוביל לליגת האלופות.

יתרה במכך, ב"מדיהסט" נטען כי מי שסומן בתור המועמד המוביל להחליף את סארי הוא אחד האנשים הנערצים על אוהדי הקבוצה, הקשר פרנק למפארד שבעונתו הראשונה כמאמן הוביל את דרבי קאונטי מליגת המשנה לפלייאוף ההעפלה לפרמיירליג.

עוד על פי הידיעה, הבלוז מעוניינים למנות מאמן שנחשב לאהוד על הקהל אחרי מערכות יחסים עם עליות והמון ירידות מול אנטוניו קונטה וסארי, שכבר היה על סף פיטורים במהלך העונה. גם בשבועות האחרונים, למרות שצ'לסי הצליחה לעמוד במטרותיה, היכולת לא הייתה בשיאה וקשה לומר שיושבי הסטמפורד ברידג' שבעי רצון תחת סארי.


למפארד. חזרתו לבלוז תתרחש במוקדם או במאוחר (Gettyimages)

למפארד נחשב כמובן לאגדה עבור אוהדי המועדון, אחרי שכבש לא פחות מ-211 שערים ב-648 משחקים במדי צ'לסי, איתה גם זכה בשלוש אליפויות ובליגת האלופות. עונתו המוצלחת עם דרבי, גם אם לא תסתיים בהעפלה, הוסיפה לו נקודות זכות רבות. יש לזכור שאלא אם הדברים יתהפכו בבית המשפט הגבוה לספורט, צ'לסי לא תוכל לצרף שחקנים בעונה הבאה ולמפארד, בתור מאמן צעיר, יזכה להקלות גם אם לא יצליח לעמוד בציפיות.

באשר לסארי, במקביל לכך שאולי הדלת לתפקיד המאמן ביובנטוס תיפתח, גם רומא שתיפרד מקלאודיו ראניירי ומילאן שעשויה לסיים את ההתקשרות עם ג'נארו גאטוסו מועמדות מובילות לצרף אותו.


סארי והזאר. בעונה הבאה שניהם יחסרו לבלוז? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי