סוכנו של דיבאלה: "הוא לא מרוצה ביובנטוס. סיכוי טוב שיעזוב"

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | AFP

החלוץ הארגנטינאי של יובה כבש רק חמישה שערים העונה ומחפש בית חדש, אתלטיקו מדריד כבר סימנה אותו כמחליף לאנטואן גריזמן. אחיו וסוכנו של הכוכב, גוסטבו: "הוא זקוק לשינוי, אני לא יכול להגיד לאן בדיוק יעבור"

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד נמצאת במוקד חלון ההעברות המתקרב. השמועות על מחליף לגריזמן כבר עפות באוויר, כשכמה מהשמות שהועלו היו אדינסון קבאני ולורנצו איסינייה. שם נוסף שנקשר עם המועדון הספרדי הוא פאולו דיבאלה, שעל פי חלק מהדיווחים לא מרוצה ממעמדו ביובנטוס.

דיבאלה כיכב במדי הזברות בעונה שעברה, כובש 22 שערים ב-33 הופעות, אבל מאז הגעתו של כריסטיאנו רונאלדו יש לו חמישה שערים בלבד ב-28 הופעות. לארגנטינאי יש חוזה לעוד שלוש עונות ביובנטוס, אבל אחיו והסוכן שלו גוסטבו אישר שהוא מעוניין לעזוב.

"אין לזה קשר לרונאלדו", אמר הסוכן לעיתון "גאזטה דלו ספורט", "הוא זקוק לשינוי. אני לא יכול להגיד לאיפה בדיוק, אבל יש סיכוי גבוה שפאולו יעזוב. ברור שהוא לא מאושר כאן. הוא לא היחיד, יש הרבה שחקנים שלא מרוצים ביובנטוס. הוא לא יהיה היחיד שיעזוב הקיץ".

דיבאלה עם רונאלדו.
דיבאלה עם רונאלדו. "היו אי הבנות טקטיות" (AFP)

על רונאלדו: "כריסטיאנו הוא בחור נהדר. לפאולו מעולם לא היתה בעיה איתו. היו מעט אי הבנות טקטיות, אבל אסור לשכוח שהם משחקים בעמדות דומות".

על פי העיתון האיטלקי, יובה תמכור את דיבאלה רק תמורת 120 מיליון יורו. לרוב זהו סכום שאין לאתלטיקו בתקציב הרכש שלה, אך אם ברצלונה תרכוש את גריזמן מחירו יהיה 125 מיליון והארגנטינאי יוכל להגיע. האם הוא יהיה המחליף של הצרפתי בקולצ'ונרוס? ב-1 ביוני ייפתח חלון ההעברות ואז נדע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי