חם בגזרה האירופית: אינטר הובסה 4:1 בנאפולי, 1:1 בין אטלאנטה ליובה

שחקני נאפולי חוגגים
שחקני נאפולי חוגגים | Gettyimages

הנראזורי חטפו מכה קשה והם עלולים למצוא את עצמם מחוץ לרביעייה הראשונה, חבורתו של גספריני עלתה למקום השלישי לאחר תיקו נגד האלופה. גם מילאן שניצחה 0:2 את פרוזינונה עדיין במאבק על ליגת האלופות

(גודל טקסט)
הסרייה A מתקרבת לרגעי ההכרעה, והיום (ראשון) המחזור ה-37 והאחד לפני אחרון הושלם בצורה הכי דרמטית שיש. נאפולי הביסה 1:4 את אינטר שירדה למקום הרביעי כאשר אטאלנטה חלפה על פניה עם 1:1 נגד יובנטוס. מילאן גם חזק במאבק על ליגת האלופות לאחר ניצחון 0:2 על פרוזינזה. קודם לכן, סמפדוריה המאכזבת סיימה בתיקו 0:0 אצל קייבו, אמפולי הביסה 1:4 את טורינו, פארמה נשארה בליגה לאחר 0:1 פיורנטינה.


נאפולי – אינטר 1:4
הנארזורי ידעו שניצחון יכול היה להספיק להם כדי להבטיח שנה שנייה ברציפות את הכרטיס לליגת האלופות נגד חבורתו של אנצ'לוטי שסיימה את העונה. אבל התכולים הגיעו נחושים למשחק והשיגו ניצחון גדול שסיבך מאוד את אינטר.


היתרון הנפוליטני הגיע לאחר 16 דקות משער של פיוטר ז'יילינסקי ובמחצית השנייה יצאה קבוצתו של אנצ'לוטי בבליץ ותוך 17 כבשה כבשה שלושה שערים נוספים של דריס מרטנס (61) וצמד של פביאן רואיס (71, 78). מאורו איקרדי המתיק את הגלולה המרה לאחר כיבוש מהנקודה הלבנה בדקה ה-81 אבל זה כאמור היה מאוחר מידי עבור האחרות שעלולה למצוא את עצמה מחוץ לארבע הראשונות אם לא תנצח את אמפולי כשלה יש יומרות להישאר בליגה.





יובנטוס – אטאלנטה 1:1
הסינדרלה של הליגה האיטלקית, אטאלנטה, התקרבה הערב עוד קצת להעפלה היסטורית לליגת האלופות עם תיקו 1:1 אצל האלופה יובנטוס. אמנם קבוצתו של ג'יאן פיירו גספריני הייתה יכולה גם לנצח את הגברת הזקנה, אך היא בכל זאת ממוקמת במקום השלישי בסיום המחזור הלפני האחרון.


יוסיפ איליצ'יץ' העלה את הקבוצה מברגאמו ליתרון בדקה ה-33. האלופה הגיבה עשר דקות לסיום ההתמודדות, לאחר שער שוויון של מריו מנדזוקיץ'. כאמור, אטאלנטה נמצאת כרגע בתמונת ההעפלה לליגת האלופות, אך אינטר מחזיקה באותו מספר נקודות (66) וממש מאחוריהן, מילאן אורבת עם נקודה אחת פחות, כך שמחזור הנעילה צפוי להיות דרמטי במיוחד. האלופה מנגד חגגה אליפות לעיני הקהל הביתי.




מילאן – פרוזינונה 0:2
הרוסונרי אירחו את הלפני אחרונה ויצאו עם ניצחון שמשאיר את חלום ליגת האלופות חי, אם כי זה תלוי בעיקר באטאלנטה, שניצבת במקום הרביעי. פרוזינונה היית יכולה לעלות ליתרון מהנקודה הלבנה בדקה ה-50, אך קמילו צ'יאנו החמיץ את בעיטת העונשין.


שבע דקות לאחר מכן, קשישטוף פיונטק העלה את מילאן על לוח התוצאות והקפיץ את מאזן השערים העונתי שלו ל-22. סוסו הספרדי כבש את השער השני בדקה ה-66. הקבוצה של גאטוסו עלתה ל-65 נקודות והשתוותה לאטאלנטה, שתפגוש מאוחר יותר את יובנטוס.




קייבו – סמפדוריה 0:0
גם מול 10 שחקנים של נועלת הטבלה שהבטיחה מזמן את הירידה, הקבוצה של ג'אמפאולו לא הצליחה להשיג שלוש נקודות. סמפדוריה לא ניצחה למעלה מחודש, וכיוון שמחזור הסיום היא תפגוש את יובה היא צפויה לסיים עונה שהתחילה עם תקווה בקול ענות חלושה.


במשחק משמים באצטדיון בוורונה, האירוע היחיד הראוי לציון היה אדום מפוקפק כלפי פדריקו בארבה שגלש לכדור והכשיל את גרגור דפרל. השופט שלף את הכרטיס והותיר את קייבו בחיסרון מספרי, אבל זה כאמור לא עזר לסמפדוריה ששוב נכשלה ברגע האמת.


אמפולי – טורינו 1:4
אמפולי אירחה היום את טורינו לקרב בו ניצחון יעלה אותה באופן זמני מעל לקו האדום, וחלום ההישארות קרוב להתגשם. כבר במחצית הראשונה אמפולי הראתה שהיא רוצה יותר, ואת המשחק הזה היא לא רוצה להפסיד. מנגד טורינו הגיעה למשחק כשהיא רוצה להבטיח לעצמה מקום שמוביל לליגה האירופית. אמפולי שלטה והייתה טובה יותר במחצית הראשונה. בדקה ה-27 אפרייה אקווה העלה את המקומיים ליתרון 0:1 יקר. במחצית השנייה טורינו חיפשה את השוויון ולחצה על השער של אמפולי, בדקה ה-56 יאגו פאלקה הצליח להשוות.


אמפולי המשיכה להתעקש והחזירה לעצמה את היתרון מרגליו של מתאו בריגי הוותיק. די לורנצו נעץ עוד מסמר בדקה ה-70 ברשת של סלבטורה סיריגו. והשער שחתם את המשחק הגיע מרגליו של קאפוטו שקבע את תוצאת המשחק 1:4 ענק. ניצחון הרואי של הכחולים שהנחילו תבוסה לשוורים מטורינו.



שחקני אמפולי חוגגים ניצחון (gettyimages) 


פארמה – פיורנטינה 0:1 
שתי הקבוצות הגיעו למשחק עם מאזן גרוע. פארמה לא ניצחה תשעה משחקים, ופיורנטינה הגיעה לאחר עשרה משחקים ללא ניצחון ועם מונטלה על הקווים שעדיין לא הצליח להשיג ניצחון בכורה עם הויולה. המשחק היה שווה כוחות לכל אורך המשחק, ובדקה ה-80 גרסון חסר המזל כבש שער עצמי, והעניק יתרון חשוב לפארמה, שהבטיחה לעצמה את ההישארות בליגה. 




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי