דידייה דשאן סירב ליובנטוס. נעשתה פנייה למאוריציו סארי

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | Gettyimages

מאמן צרפת מעדיף להמשיך באלופת העולם וסגר את הדלת. באיטליה דווח: מנג'ר צ'לסי פייבוריט להחליף את אלגרי. הבלוז לא יעמדו בדרכו אך ידרשו פיצוי בגובה חמישה מיליון ליש"ט. ליפי: "מחכים לסיום העונה"

(גודל טקסט)
יובנטוס ומאסימיליאנו אלגרי ייפרדו לאחר חמש עונות מוצלחות, ועדיין לא ברור מי יהיה המאמן החדש של הגברת הזקנה, כשהשמועות עולות בקצב מסחרר. מאוריסיו פוצ'טינו, זינדין זידאן, פפ גוארדיולה ומאוריציו סארי הם רק חלק מהשמות. מי שבוודאות לא יאמן את הקבוצה הוא המאמן הצרפתי דידייה דשאן שזכה עם יובנטוס בליגת האלופות.


מאמן אלופת העולם סגר את הדלת בפני יובנטוס ואמר ל"גאזטה דלה ספורט" שהוא מתמקד באימון הטריקולור. דשאן אמר: "זה ברור שכל האנרגיות שלי מתרכזות בצרפת ויורו 2020. תמיד נחמד ומחמיא לי שמדברים עליי בהקשר של מועדונים גדולים כמו יובנטוס, אבל זה לא יקרה". המנהל המקצועי של הביאנקונרי, פאביו פראטיצ'י הבהיר: "אנחנו צריכים סבלנות. אנחנו עושים את הבדיקות שלנו ויש לנו רעיונות ברורים".


ב"גאזטה דלה ספורט" ו"קוריירה דלה ספורט", שניים מעיתוני הספורט הגדולים באיטליה, נכתב פה אחד שמאוריציו סארי, מאמנה של צ'לסי שאימן בהצלחה בעבר בנאפולי, הוא הפייבוריט לרשת את כיסאו של אלגרי, ואף נעשה פנייה. באנגליה פורסם שהבלוז לא יעמדו בדרכו של המאמן במידה וירצה לעזוב אך ידרשו פיצוי בגובה חמישה מיליון ליש"ט. מאמן יובה בעבר, מרצ'לו ליפי הוסיף: "לדעתי יש כבר מחליף. מחכים שהעונה תסתיים באופן סופי".




כזכור, צ'לסי תשחק נגד ארסנל בגמר הליגה האירופית ב-29 במאי, וגמר ליגת האלופות ייערך ביום שבת ה-1 ביוני, כשהאופצייה של מאוריסיו פוצ'טינו גם קיימת, אלא שהמועדון יצטרך לפחות את טוטנהאם שכן המאמן חתום עד 2023. שני מועמדים נוספים הם סימונה אינזאגי שזכה בגביע עם לאציו, וגם סינסיה מיכאלוביץ', מאמן בולוניה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי