אינטר הציעה ליונייטד: פרישיץ' ו-30 מיליון יורו תמורת לוקאקו

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | AFP

על פי דיווחים באיטליה, הנראזורי מנסים להפחית את דמי ההעברה עבור חלוץ השדים האדומים ומוכנים להעביר לממלכה את הקשר הקרואטי, לדרישתו של אנטוניו קונטה שצפוי להיות מוצג בשבוע הבא

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

הרכש הראשון של אנטוניו קונטה באינטר? ב'גזאטה דלו ספורט' האיטלקי דווח היום (חמישי) כי השם הראשון ברשימת הקניות של המאמן האיטלקי, שלפי כל הדיווחים ימונה למאמן הנראזורי לאחר סיום הליגה בתחילת השבוע הבא, הוא רומלו לוקאקו, חלוץ מנצ'סטר יונייטד בשתי העונות האחרונות. המעניין הוא שכדי להוריד את מחירו, במילאנו הציעו לשדים האדומים טרייד מעניין: 30 מיליון יורו ואת הקשר איבן פרישיץ' עבור הבלגי.

על פי הפרסומים הרבים בשבועות האחרונים, קונטה יהפוך להיות המאמן הבא של אינטר באופן רשמי בשבוע הבא, לא משנה המקום בו תסיים אינטר תחת לוצ'יאנו ספאלטי את העונה. כידוע, הקבוצה עדיין לא הבטיחה את הכרטיס לליגת האלופות והיא חייבת לנצח במחזור האחרון את אמפולי כדי לשמור על המקום הרביעי שמוביל למפעל היוקרתי.

לוקאקו היה מבוקשו של קונטה עוד כשאימן את צ'לסי ואז הפסיד במאבק למנצ'סטר יונייטד, אך נראה שבעונה הבאה יזכה האיטלקי להדריך את החלוץ שכבש 28 שערים ב- 66 הופעות במדי יונייטד. מי שעל פי התכנית יגיע לאולד טראפורד הוא פרישיץ' הקרואטי, הקשר הקיצוני שכבר הביע בעבר את רצונו לעבור לממלכה, כאשר רק בינואר האחרון היה משא ומתן בין הנראזורי לארסנל, אך לבסוף העסקה נפלה בעקבות אי הסכמה על סכום ההעברה.


בקרוב יעבור לאנגליה? איבן פרישיץ' (gettyimages)

גם מצדם של יונייטד שקנו את הבלגי ב-74 מיליון אירו לפני שנתיים, במועדון יהיו מוכנים למכור אותו תמורת כ-50 מיליון אירו בנוסף לקשר שיגיע לאינטר, מה שיאפשר להם לעמוד במאזן הכלכלי לאור העובדה שהם רוצים לבצע מסע רכש גדול, אך עדיין לעמוד בחוקי הפייר פליי. כזכור, השדים האדומים לא ישחקו בליגת האלופות בעונה, דבר שיפגע קשות בהכנסותי

עוד מדווחת התקשורת האיטלקית כי אנטוניו קונטה הולך לבצע שינויים גדולים בסגל לקראת העונה הבאה ושחקנים רבים צפויים להיחתך, ביניהם גם מאורו איקרדי שהחתמת החלוץ הבלגי מערערת את המשך עתידו של הארגנטינאי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי