פאולו מלדיני מונה למנהל הטכני של מילאן, גם בובאן קיבל תפקיד

פאולו מאלדיני
פאולו מאלדיני | Nicolò Campo/LightRocket via Getty Images

כוכב העבר של הרוסונרי יהפוך לדמות בכירה בצוות המקצועי של הקבוצה, לאחר שלאונרדו עזב לצרפת: "מגלם את הערכים והאיכות של המועדון". הקרואטי שעזב את פיפ"א יהיה "האחראי על מדיניות הכדורגל"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

רוח חדשה נושבת במילאן. המועדון הודיע היום (שישי) באופן רשמי על קידומו של פאולו מלדיני, אגדת העבר של הקבוצה, לתפקיד המנהל הטכני של הרוסונרי. הקפטן לשעבר יחבור לבקשתו לעוד שחקן שבעבר חלק איתו את חדר ההלבשה בסן סירו, זבונימיר בובאן, שמונה ל"אחראי על פעילות הכדורגל".

תפקידו הקודם של מלדיני היה מנהל הפיתוח האסטרטגי של מילאן, אך אחרי עזיבתו של לאונרדו לפ.ס.ז', הוא קודם היישר לקדמת הבמה. מנכ"ל המועדון איבן גאזידיס אמר לאחר המינוי: "פאולו מגלם את האיכות והערכים של המועדון שלנו, והם אבני הבניין שלנו. אני בוטח בו שיוביל אותנו עם הניסיון שלו, ההשקפה שלו והמנהיגות שלו".

בובאן. עזב את פיפ
בובאן. עזב את פיפ"א לטובת הקבוצה הישנה (Claudio Villa/Getty Images)

בובאן, שהתמנה גם הוא באופן רשמי לצד מלדיני, עזב את תפקידו כסגן המזכיר הכללי בפיפ"א לטובת קבוצתו לשעבר. לאחר המינוי אמר: "היה קשה לעזוב את פיפ"א, אבל הלכתי אחרי הלב שלי והתשוקה שלי. האנשים במילאן והעיר מילאנו היא הבית שלי. כשפאולו התקשר לשאול אם אני פנוי, נסעתי אליו לבית באמצע הלילה מהתרגשות".

מילאן פספסה העונה את המקום שמוביל לליגת האלופות, ותישאר שנה נוספת מחוץ למפעל היוקרתי בו זכתה שבע פעמים בעבר. הקרואטי התייחס גם לעתיד של מילאן, אחרי העונות החלשות שחוותה: "מילאן חייבת להיות בצמרת כל הזמן. זה הטבע של המועדון בהיסטוריה ושל האוהדים. אתן את כולי למען הרוסונרי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי