מילאן הורחקה מהליגה האירופית בעקבות הפייר פליי

קשישטוף פיונטק חוגג עם שחקני מילאן
קשישטוף פיונטק חוגג עם שחקני מילאן | Gettyimages

הרוסונרי נענשו על הפרת החוקים לאורך השנים האחרונות וייאלצו לצפות בתחרות מהבית. מסתמן שרומא תחל את דרכה בשלב הבתים ואילו טורינו תהנה מן ההפקר ותנסה להעפיל דרך המוקדמות

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

כבר נראה היה שמילאן תשמור על מקומה ותוכל להשתתף העונה במשחקי הליגה האירופית, אבל הבוקר (שישי) הודיעה אופ"א רשמית על הרחקת הרוסונרי מהמפעל לעונת המשחקים 2019/20, בהתאם להסכם שהושג מולה ואושר היום בבית הדין הגבוה לספורט בשווייץ (CAS).

כבר בשנה שעברה הורחקה מילאן בעקבות הפרת חוקי הפייר פליי הפיננסי ובסופו של דבר שבה למפעל לאחר ערעור ל-CAS, שבזמנו קיבל את ההחלטה בטענה שהבעלות על המועדון עברה מידי הבעלים הסיני דאז לחברת "אליוט" האמריקאית, משמע שיפור התנאים הכלכליים במועדון.

עם זאת, גם בשנה החולפת נאבקה אופ"א במילאן בעקבות הפרות בוטות של חוקי הפייר פליי בשנים 2015,2016, 2017 ו-2018 וכבר נראה היה שגם השנה מילאן תזכה להשתתף במפעל בסיוע של ה-CAS, אולם על פי ההודעה שנמסרה היום ובהתאם לסיכום בין הצדדים, ייאלץ מרקו ג'יאמפאולו, המאמן שהוצג רק לפני כעשרה ימים, להסתדר ללא קמפיין אירופי.

את מקומה של מילאן במפעל, שסיימה במקום החמישי בליגה, צפויה כעת לתפוס טורינו שסיימה במקום השביעי – למעשה רומא שסיימה במקום השישי אמורה לקפוץ היישר לשלב הבתים, משמע שטורינו שאמורה ליהנות מן ההפקר תחל את דרכה במוקדמות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי