אנצ'לוטי: "אדבר על חאמס רודריגס רק כשהוא יחתום בנאפולי"

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | Bruna Prado/Getty Images

המאמן שפך אור על המשא ומתן עם קשר ריאל מדריד: "למרבה הצער, הוא עדיין לא שחקן שלי". על מועמדותו של מאורו איקרדי: "עצם זה שהוא מוזכר בהקשר שלנו, זה סימן חיובי מאוד"

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)
"מאורו איקרדי הוא שחקן נהדר שזוכה להערבה רבה על ידי כל האנשים במועדון כולל אותי. עצם זה ששם כזה גדול מוזכר בהקשר של נאפולי, זה סימן חיובי מאוד". הדובר הוא מאמן סגנית אלופות איטליה, קרלו אנצ'לוטי, שהתייחס היום (שני) לספקולציות בנוגע לחלוץ שמועמד להצטרף.


לפי הדיווחים באיטליה, המשא ומתן להעברת איקרדי התחיל לתפוס תאוצה לאחר שאינטר הודיעה רשמית כי החלוץ אינו נמצא בתוכניות של המאמן החדש אנטוניו קונטה. נאפולי, כך פורסם בארץ המגף, מוכנה לשלם לנראזורי 60 מיליון יורו, כאשר השחקן ירוויח 7.5 מיליון יורו לעונה לא כולל בונוסים.


שחקן נוסף שמועמד להצטרף לנאפולי הוא חאמס רודריגס, ששיחק תחת אנצ'לוטי בריאל מדריד ובבאיירן מינכן. אנצ'לוטי אישר כי מתנהלים מגעים לצרפו: "למרבה הצער, הוא עדיין לא שחקן שלנו. אני מכיר אותו היטב, יש לו המון איכות, אבל אני לא יודע לומר האם הוא יצטרף או לא".


אנצ'לוטי הוסיף: "אם מאמן של קבוצה אחרת היה מדבר על שחקן שלי, לא הייתי שמח מכך – אז בואו נדבר על חאמס רק כשהוא יחתום בנאפולי". הקולומביאני, כידוע, סיים השאלה בת שנתיים בבאיירן מינכן, שהחליטה לא לממש את האופציה שהייתה לי והקשר, לו חוזה עד 2021, שב לריאל מדריד שלא מעוניינת בשירותיו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי